Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å ha litt farge på våtkanten, svart eller helst mørk brun. Har kjøpt litt forskjellige blyanter, men min erfaring er at de ikke sitter skikkelig. Etter en stund ligger liksom halvparten av fargen under våtkanten, nesten litt klumpete i vippene. Hva gjør jeg feil? Noen som kan anbefale noen gode produkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dior har noen helt fantastiske. Både vanlige og vannfaste :)

Skrevet

Takk :) Hva heter det egentlig? Våtkantsblyant?

Skrevet
Takk  :) Hva heter det egentlig? Våtkantsblyant?

Tror bare det kalles kajal eller eyeliner.. I blyantform :)

Skrevet

Eyelinerene fra Lancome holder seg kjempebra på våtkanten. Husker ikke hva den heter, men det er bare vanlig blyant med gullkork. Kjempebra! :)

Gjest Borghild
Skrevet

Enig med Lola at Dior sine er kjempebra. Jeg har den vannfaste og den er den beste kajalen jeg har prøvd.

Skrevet

Ta en lighter og sveip lett over kajaltuppen. Da sitter kajalen lenge.

Skrevet
Eyelinerene fra Lancome holder seg kjempebra på våtkanten. Husker ikke hva den heter, men det er bare vanlig blyant med gullkork. Kjempebra! :)

:Nikke: er så enig så enig, bruker den selv

Skrevet
Jeg liker å ha litt farge på våtkanten, svart eller helst mørk brun. Har kjøpt litt forskjellige blyanter, men min erfaring er at de ikke sitter skikkelig. Etter en stund ligger liksom halvparten av fargen under våtkanten, nesten litt klumpete i vippene. Hva gjør jeg feil? Noen som kan anbefale noen gode produkter?

Finnes mange gode, H&M sin er grei. For at den skal sitte lenger enn i 2 min må du bruke litt mer styrke når du tar den på kanskje, og ikke bruke en helt spiss kajal, men litt 'flatere'/brukt på en måte.. Fargen kommer lettere på

En annen ting er at om du lukker øynene mye, gnir deg oppå øynene osv så forsvinner også fargen.

Skrevet

Som flere andre her har kommentert, så er jeg enig i at eye-linerene fra Lancôme er suverene! Den med gullkork :)

Skrevet

Takk, skal se om jeg kanskje finner det på LF eller SN.

Skrevet

Noen som har erfaring med den vannfaste til clarins?

Skrevet

Lancome sin er i en klasse for seg selv, heter forresten crayon le khôl.

Prøver du den kommer du aldri til å ville ha noe annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...