Susannah Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg liker å ha litt farge på våtkanten, svart eller helst mørk brun. Har kjøpt litt forskjellige blyanter, men min erfaring er at de ikke sitter skikkelig. Etter en stund ligger liksom halvparten av fargen under våtkanten, nesten litt klumpete i vippene. Hva gjør jeg feil? Noen som kan anbefale noen gode produkter?
Lola83 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Dior har noen helt fantastiske. Både vanlige og vannfaste
Susannah Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Takk Hva heter det egentlig? Våtkantsblyant?
Lola83 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Takk Hva heter det egentlig? Våtkantsblyant? ← Tror bare det kalles kajal eller eyeliner.. I blyantform
honey21 Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Eyelinerene fra Lancome holder seg kjempebra på våtkanten. Husker ikke hva den heter, men det er bare vanlig blyant med gullkork. Kjempebra!
Gjest Borghild Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Enig med Lola at Dior sine er kjempebra. Jeg har den vannfaste og den er den beste kajalen jeg har prøvd.
Gjest Blanca Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Ta en lighter og sveip lett over kajaltuppen. Da sitter kajalen lenge.
linky Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Eyelinerene fra Lancome holder seg kjempebra på våtkanten. Husker ikke hva den heter, men det er bare vanlig blyant med gullkork. Kjempebra! ← er så enig så enig, bruker den selv
Dolcee Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Jeg liker å ha litt farge på våtkanten, svart eller helst mørk brun. Har kjøpt litt forskjellige blyanter, men min erfaring er at de ikke sitter skikkelig. Etter en stund ligger liksom halvparten av fargen under våtkanten, nesten litt klumpete i vippene. Hva gjør jeg feil? Noen som kan anbefale noen gode produkter? ← Finnes mange gode, H&M sin er grei. For at den skal sitte lenger enn i 2 min må du bruke litt mer styrke når du tar den på kanskje, og ikke bruke en helt spiss kajal, men litt 'flatere'/brukt på en måte.. Fargen kommer lettere på En annen ting er at om du lukker øynene mye, gnir deg oppå øynene osv så forsvinner også fargen.
escada Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Som flere andre her har kommentert, så er jeg enig i at eye-linerene fra Lancôme er suverene! Den med gullkork
Susannah Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2007 Takk, skal se om jeg kanskje finner det på LF eller SN.
kvinne_ Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Noen som har erfaring med den vannfaste til clarins?
MsRP Skrevet 14. februar 2007 #14 Skrevet 14. februar 2007 Lancome sin er i en klasse for seg selv, heter forresten crayon le khôl. Prøver du den kommer du aldri til å ville ha noe annet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå