supersurfer ;-) Skrevet 21. februar 2003 #1 Skrevet 21. februar 2003 Helst vil vi ha en borgerlig vielse, men en sjømannskirke kan fungere til nød... Saken er den at vi har et vennepar som står oss veldig nært og som vi har feriert med mange ganger før. De har så lyst til å ha oss med på sydentur igjen til våren. Vi har tenkt lenge at vi kunne tenke oss å bli gift snart, og det hadde vært midt i blinken for oss å gjøre det på denne turen. Så var det jo bare det at jeg ikke vet hvor vi bør reise hvis vi også skal gifte seg... Jeg har søkt litt og jeg vet at det er mange her som har gjort, så det hadde vært fint med noen konkrete opplysninger og erfaringer fra dere.
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 Gran Canaria og Lanzarote www.sjomannskirken.no
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #4 Skrevet 21. februar 2003 Skopelos: anbefales, er ei flott øy og jeg vet om folk som har giftet seg der. Vi forlovet oss der vi , men giftet oss i Norge dah :D 24+5
Gjest Afrodite Skrevet 21. februar 2003 #5 Skrevet 21. februar 2003 På Kypros finnes det både sjömansskirke (Ayia Napa), og norsk konsulat (Nicosia) - man kan gifte seg alle steder som har norsk konsulat eller sjömannskirke! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå