Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Irriterer meg over meldinger og utsagn, eller mangel på sådanne, som kan tolkes og mistolkes frem og tilbake. Hvorfor kan ikke menn bare si klart ifra om at de ikke er interesserte?
Gjest Gjest 1 Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 (endret) De er helt sikkert konfliktskye og tør ikke å gjøre det de tror sårer andre. Både menn og kvinner kunne spart seg for en del trøbbel hvis de klarte å si direkte og kjapt i fra. Endret 13. februar 2007 av Gjest 1
Fønix Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Hvorfor kan ikke menn bare si klart ifra om at de ikke er interesserte? ← Jeg gjør det støtt, jeg
Gjest Vidvandre Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Fordi det vanligvis ikke er så svart eller hvitt... Man vil jo ofte prøve, men så fungerer det kanskje ikke.
Gjest Lei av å bli lekt med Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Temmelig enig!! Det er vel for at de ønsker å være fulle av faenskap tenker jeg og da godter de seg når de ser et glimt av håp i øynene på jenta/kvinnen for da kan de glede seg til å slukke det etterpå. De er fulle av ondskap og jeg er faktisk ikke ironisk nå.
Gjest =tentacle= Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Irriterer meg over meldinger og utsagn, eller mangel på sådanne, som kan tolkes og mistolkes frem og tilbake. Hvorfor kan ikke menn bare si klart ifra om at de ikke er interesserte? ← Dette problemet er todelt. Mange forelskede tar aldri mot til seg og stiller et direkte spørsmål om hva den andre tenker, og i stedet overlater de alt ansvar for å avklare situasjonen til den andre, og anklager den andre for all den tid og energi de selv da ofrer på å tolke og mistolke, ha det vondt og håpe og stresse og styre og legge strategier. Mens en forelsket porsjonerer ut små hint og initiativ som slett ikke alltid trenger å tolkes som utvetydige tegn på at det er en forelskelse på gang, for man vil jo ikke skremme bort den andre heller... Budskapet: Gjør det lett for den du er interessert i å si fra om at han ikke føler noe spesielt. Spør direkte når du synes at en flørteperiode har pågått så lenge at du begynner å føle behov for å vite mer om hvor han står.
Gjest Keycha Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Er så enig med gjest1... Tror jeg er ganske konfliktsky selv
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Irriterer meg over meldinger og utsagn, eller mangel på sådanne, som kan tolkes og mistolkes frem og tilbake. Hvorfor kan ikke menn bare si klart ifra om at de ikke er interesserte? ← Det gjelder ikke bare gutter og menn.
Gjesten29 Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Fordi de mangler ryggrad, og de som koser seg over det mangler empatiske evner. Ikke noe man vil ha ett forhold til uansett Når et menneske virkelig liker en så slipper man å tvile.
Gjest TS Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Jammen! Når man HAR gjort d lett for en person å si det... ved at man kommenterer at det hadde vært mye greiere om han hadde sagt rett ut at han ikke var interessert, enn at han skal skylde på at han har det travelt og ditt og datt... og han likevel bare driver med de der stille-greiene... Hvor mye koster det å bare BEKREFTE det? (0,69 kr) Selv vil jeg heller ikke såre noen, men jeg har lært meg til å si fra på en eller annen måte.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #11 Skrevet 14. februar 2007 Det er noen menn som vil ha i pose og sekk, og prøver å være mystisk, for at kvinnen skal tro at mannen er interessert, ikke la dere lure
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå