Gjest gjesta Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker til vanlig produkter fra KMS og Alterna. Trenger tips om gode og rimelige produkter til krøllete hår (store krøller/fall). Både shampoo, conditioner og stylingprodukter. Disse skal stå et annet sted enn hjemme så de vil ikke bli brukt daglig. Det er derfor jeg ikke vil bruke så mange kroner på det. Rimelige betyr +/- 100 kr.
GoldenGlow Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Da må absolutt denne pakken fra Tigi Catwalk være noe for deg kanskje? 3 produkter til den utrolige prisen, ikke fulle str, men trenger kanskje ikke det om det ikke bruker hver dag
kvinne_ Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har krøller, og det som typisk kjennetegner krøllet hår er jo at det ofte er tørt. Jeg har i tillegg farget hår, så bruker den røde elvital shampoen/balsamen fra loreal. Jeg synes dette er den beste av de billige shampoene (30-40 kr), og får alltid skryt av frisøren min. Av styling har jeg brukt både hårlotion fra loreal (dyr fra frisør, kostet sikkert 150 kr) og fra define (fra dagligvarebutikk til ca 50 kr). Jeg må helt ærlig innrømme at jeg synes den hårlotionen fra define er like god som den dyre fra loreal.
Gjest Frk Åberg Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har som ts, store krøller (altså ikke små, tette krøller). Når jeg bruker noe i håret, bruker jeg en krem fra Loreal som jeg kjøpte hos frisør for 169,- Kanskje litt over din prisklasse, men. Jeg har fått ulike produkter i håret når jeg har vært hos ulike frisører, og jeg syns den fra Loreal er den beste jeg har prøvd. Men, det er klart, den har nok mindre hold enn noen av de andre. Grunnen til at jeg liker den, er at den gir veldig naturlig resultat. Andre krølleprodukter jeg har prøvd, har gjort håret mitt stivt og et "vått" utseende, noe jeg absolutt ikke kan fordra. Vet ikke hva slags utseende du ønsker på håret ditt, men om du vil at resultate skal bli naturlig, men samlende, kan det være et forslag.
En som vet Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker som deg frisørprodukter til håret som vanlig, men bestemte meg for å kjøpe en litt billigere balsam/sjampo til å ha ståendes hos kjæresten min de få gangene jeg trengte å vaske håret der. Prøvde meg på Sunsilk sin serie til krøllete hår og ble faktisk ganske overrasket for serien funker faktisk ganske bra! Er nok ikke nok fuktighet i serien for at jeg kan bruke disse produktene daglig, men sånn til bruk innimellom funker de overraskende bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå