Ludvig sin mamma :) Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hvilken hudpleieserie bruker du? og hvilke produkter? Er du fornøyd? Jeg bruker mye fra Clinique. Liquid Facial soap, Clarifying Loitio nr 1 og den gule fuktighetskremen.. Husker ikke helt hva den heter.. Jeg er ikke 100% fornøyd så er stadig på jakt etter en annen serie for tørr blandingshud med noen kviser..
Ludvig sin mamma :) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. februar 2007 Jøss.. så ikke at det allerede var startet en nesten lik tråd... sorry
Virgo35 Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Har brukt Clinique sin serie, men ble aldri 100% fornøyd. Den gule kremen skal man bruke under hudkremen, aldri alene visst nok (parfymeridama holdt jo på å BESVIME da hun hørte at jeg kun brukte den og ingenting annet ) Ergo ble det for mye "styr" for meg, så nå har jeg byttet til Darolys. Det er en serie de fører på apoteket. Jeg har tørr overhud og fet underhud/sensitiv hud. Synes Darolys fungerer bra. Huden blir ikke fet av kremen, samtidig som den gir nok næring til den tørre huden. Får jeg en kvise eller to, behandler jeg disse lokalt med en kvisekrem.
Gjest Talula Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg varierer mellom flere produkter. Natusan/Simple ansiktsservietter til fjerning av sminke, Garnier ansiktsvask, har også en Darolys ansiktsvask, Vichy og Darolys ansiktskremer. Er egentlig ganske fornøyd, særlig med Vichy og Darolys.
fuerza Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Blander mellom Sebamed, Avene, Dr.Haushca og Nivea
MBelucci Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker dermalogica og biotherm.... Og jeg er fernoyd med disse.
Philippa Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 For tiden bruker jeg Guinot, og det virker som en bra serie.
Betsy Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 I dag kjøpte jeg meg fuktighetskrem fra Estée Lauder! Aner ikke om den er bra, men er glad i renseserien jeg har fra samme merke. Føler det er litt sånn gammel-dame-merke, men jeg liker den så godt! Dessuten bedyret parfymeridamen at produktene jeg har er for ung hud...
Ludvig sin mamma :) Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 13. februar 2007 Clarins for tørr hud (rens og tonic) ← Hva heter produktene? Har hørt mye bra om clarisn nemlig, og skal kanskje teste dem ut..
Chihiro Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Bruker en kombinasjon av Dermalogica (rens, peeling, maske) og Decleor (krem, olje m.m.).
Crianza Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker Dermalogica (rens) og Decléor ( kremer og oljer)
Gjest Borghild Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Akkurat nå har jeg Cliniderm renseskum, Lancome tonic og clinique fuktighetskrem. Bruker vanligvis alt i samme merke, men går an å kombinere også. Bare tøys at alt MÅ være samme merke.
gizmoo Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Mary Kay... Har aldri hatt så flott hud som nå jeg
Gjest Deception Skrevet 13. februar 2007 #16 Skrevet 13. februar 2007 Jeg mikser etter ønske og hudtilstand. For det meste går det i Dermalogica, Decleor, MD Formulations, Dr. Hauschka og litt Shiseido.
Gjest Blanca Skrevet 13. februar 2007 #17 Skrevet 13. februar 2007 Jeg bruker ingen serie, men mange forskjellige produkter. Rens fra Dr. Hauschka, fuktighetskrem fra Dermalogica og tilleggsprodukter fra MD Formulations og Skin Doctors.
GoldenGlow Skrevet 13. februar 2007 #18 Skrevet 13. februar 2007 Har brukt og bruker mye forskjellig. Men akkurat nå er det Elizabeth Arden det går mye i (Elsker First Defense kremen og Peel&Reveal masken) . Ellers har jeg og bruker mye Lancòme og Dior.
Rexina Skrevet 13. februar 2007 #19 Skrevet 13. februar 2007 Hva heter produktene? Har hørt mye bra om clarisn nemlig, og skal kanskje teste dem ut.. ← De to bakerste her. Rensen heter Cleansing Milk with Alphine Herbes og tonicen heter Extra-Comfort Toning Lotion. De er veldig deilige på kuden og billige (165 kr), men toneren er litt dyrere siden jeg har den for tørr/sensitiv hud, men den som bare er for tørr koster samme som rensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå