Cottoncandy Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Noen som har erfaringer med denne shampoen? Og hvordan er det forresten med blå shampo til blondt hår. Blått brukes mot oransje, gjør det ikke? Hvordan er det mot gult?
Gjest Borghild Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg har ingen erfaring med den, men prøvde en blå shampo for blondt hår fra Loreal Proffesonell expert og da fikk jeg LILLA hår! Nå bruker jeg Vitamino Color fra samme serie og den er kjempebra til blondt hår med striper og lukter nyyyyyyyyydelig. Har også Color Extend fra Redken. Og forresten Blonde serien til Redken er veldig bra. Endret 13. februar 2007 av Borghild
Cottoncandy Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Lilla hår opplevde jeg også å få en gang, vil helst unngå det igjen for å si det sånn Takk for tips!
lillesky Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har ingen erfaring med den, men prøvde en blå shampo for blondt hår fra Loreal Proffesonell expert og da fikk jeg LILLA hår! ← Jeg bruker den og er kjempefornøyd!
Bjørk Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har hatt veldig god erfaring med lilla shampoo til blondt hår. Bruker den fra Loreal. det tar bort både oransje og gult. Aldri blitt blått/lilla hos meg iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå