Gå til innhold

Å ha en elsker

Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vaert i stand til aa ha en elsker......av den enkle grunn at jeg har vanskeligheter med aa skille mellom sex og kjaerlighet. For aa havne i senga med noen, maa jeg tenne paa mannen, fysisk...OG psykisk (aller viktigst for meg). Jeg har rett og slett ikke noe utbytte av aa ha sex med en fyr jeg ikke er forelsket i.

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sexysadie; det er akkurat det jeg har. :D For tente jeg nok paa en fyr til aa ha sex med han.......var det desverre allerede for sent, og jeg ble forelsket.

Alle mine tidligere elskere har endt opp som kjaerester, eller som en tragisk slutt med meg som kjempe-forelsket og han kun interessert i sex.

Ellen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det går greit å skille følelser fra sexen.

Hadde elskere i mange år jeg. Men aldri mens jeg var sammen med noen andre. Og mine elskere var aldri gift. Og jeg hadde bare en elsker av gangen.

Det var veldig greit å ha en elsker når man var singel i lengre perioder, enten fordi man likte å være fri, eller fordi man arbeidet for mye.

For meg er sex viktig og jeg blir ganske rastløs hvis jeg ikke får det. En dildo blir ikke det samme, fordi sex for meg også er hudkontakt.

Nå har jeg heldigvis bestevenn, elsker, kjæreste og ektemann i en og samme person! Jepp, - vet at jeg er heldig!

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KimErikLokker

Det med å skille følelser og sex er dessverre veldig forskjellig fra person til person, uavhengig av kjønn.

Jeg skulle av og til ønske at jeg var "en av gutta" som kunne ha strålende, deilig og ukomplisert sex med mange ulike jenter på kort tid - men slik er det dessverre ikke. Jeg har hatt to ONS, og begge gangene har jeg angret verre enn Eli Hagen på biltur ned trappen ved Slottet.

NÅ, derimot, har jeg verdens nydeligste bestevenninne, kjæreste, elskerinne og samboer - og jeg innrømmer uten å blunke at jeg ikke angrer et sekund på at vi har hatt en deilig natt (selv om jeg er litt trøtt i dag...)

:sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et tilbud en tid tilbake om vi skulle være elskere. Jeg er fornøyd i forholdet mitt jeg. Jeg ville aldri vært utro på den måten

Når jeg spurte om det er mulig å ha et avslappet forhold til det å ha en elsker, tok jeg selvsagt utgangspunkt i det å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For min del måtte jeg ha følelser for de jeg hadde sex med da jeg var yngre. Cirka 18-26. Nå er jeg 29 og kan ha sex med noen uten å være forelsket men han må være attraktiv i mine øyne.

Har en slik kompis som jeg aldri ville falle for selvom han er kjekk, søt og grei. Blir fort lei av han og kunne tenke meg han som elsker.

Problemet er at han ikke fikser dette, han falt for meg så vi måtte bare kutte ut sexen.

Er total motstander av å ha en elsker som er opptatt, så det er sagt og det gjelder selvfølgelig meg selv også. Det er desverre mange der ute som ikke bryr seg om det, noe jeg syns er synd.

Har ingen elsker men har fått tilbud mange ganger, av opptatte menn, noe som er helt uaktuellt for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...