Livets datter Skrevet 21. februar 2003 #1 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg lurer litt på andres erfaring med det å ha en elsker. Er det fullt mulig å ha et avslappet forhold til det å ha en fast elsker, uten å engasjere seg følelsesmessig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #2 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har erfart begge deler. Har klart det utmerket med en fyr jeg overhode ikke var interessert i. Jeg var bare singel og kåt. Og en annen som jeg hadde meg med, i håp om det noen gang skulle bli noe. Det ble ikke det, og jeg gråt mine modige tårer og raste videre i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg trodde jeg skulle klare å ha et avlappet forhold til det. Men vi har nok gått litt "over streken". Vi har vært altfor mye sammen. Shoppet sammen, spist middag sammen, hentet hverandre på jobb o.l. Vi har stort sett vært sammen minst annenhver dag i et halvt år. Nå merker jeg at jeg savner ham når vi ikke er sammen, og DET var ikke helt meningen, for jeg vet godt at vi ikke hadde blitt så "bra" som par. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. februar 2003 #4 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg for min del har lett for å involvere meg følelsesmessig m de jeg har/har hatt sex m. Greier bare ikke å ha sex m en fyr uten at han betyr noe for meg. (Men så må jo d sies da; d er MANGE som betyr noe for meg...) Men d er sikkert forskjellig fra menneske til menneske; noen ganger har d virkelig vært ØNSKELIG å ha den egenskapen; bare forsyne seg, bli ferdig m d og vandre videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 21. februar 2003 noen ganger har d virkelig vært ØNSKELIG å ha den egenskapen; bare forsyne seg, bli ferdig m d og vandre videre.... Ja, litt enig i det der. Kan være slitsomt å alltid involvere seg. Jeg tror at uansett om vi kaller det "elsker" eller "kjæreste", så er dette en person du deler private ting med. En du gir litt mer av deg selv til enn andre. Jeg gjør heller ikke det med hvem som helst, og tar nå meg selv i å bli litt små-sjalu i visse situasjoner. Og det har jeg jo ikke "lov" til!!! Men jeg kan ikke hjelpe for å tenke at "han er jo min".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #6 Del Skrevet 21. februar 2003 D går godt an det ja.... Bare utfold dæ du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 21. februar 2003 #7 Del Skrevet 21. februar 2003 For noen fungerer det utmerket, for andre fungerer det ikke fullt så bra. Jeg er ikke i stand til å ha en elsker uten å knytte meg til vedkommende litt for nært følelsesmessig. Har iallfall ikke vært det til nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. februar 2003 #8 Del Skrevet 21. februar 2003 WOW! Mye betalte du for puppa dine, Duchess??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #9 Del Skrevet 21. februar 2003 Aprobos elskere...Forleden dag kom en venninne av meg som jeg egentlig har ansett som ett gudsord fra landet og spurte om det var greit at hun hadde to elskere p en gang. Trur dere jeg var ved å sette kaffen i vrangstrupen, eller?????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 21. februar 2003 #10 Del Skrevet 21. februar 2003 ......og hun har sikkert skapet fullt av lær og pisker og håndjern og den slag også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #11 Del Skrevet 21. februar 2003 Ja, der kan du se. Skal aldri si aldri. Hvordan er det ordtaket "...hunden på hårene"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #12 Del Skrevet 21. februar 2003 Nei, hun har ikke d, men hun hadde truffet to fyrer i høst og det bare utviklet seg sånn. Sjonglerer litt men jeg lurer på hva som skjer den dagen den ene får vite om den andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. februar 2003 #13 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har en venninne som ikke pleier å ha kjærester, men elskere. Hun sier at man ganske enkelt må gjøre det man kom for å gjøre og gå. Ellers får man fort følelser for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 Forfatter #14 Del Skrevet 21. februar 2003 Da blir det jo "one night stand", og ikke elskere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Liten Skrevet 21. februar 2003 #15 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg har en elsker jeg har hatt i over halvannet år nå. ettersom vi bor langt fra hverandre, så blir det til at vi er sammen mer eller mindre døgnet rundt når vi først er sammen - masse kos, sløving, matlaging i tillegg til sexen. om vi har utviklet følelser for hverandre? selvfølgelig har vi det.... men "glad i deg-følelser", ikke "elsker deg-følelser" ukomplisert? slettes ikke. men av diverse grunner er det ikke aktuelt for oss å forplikte oss til hverandre som kjærester (er single begge to), så dermed nyter vi det vi har når vi har det! eller som han bruker å si: "vi er bare veldig gode venner, som har sinnsykt bra sex sammen!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #16 Del Skrevet 21. februar 2003 Ett vennskap bør jo aldrig stå i veien for å ha sinnsyk god sex. Men man bør aldrig skaffe seg kamerater primært for å ha sex med dem... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. februar 2003 #17 Del Skrevet 21. februar 2003 Livets datter: Hun har hatt sex med ham jevnlig i en periode på ett år tid, og for å distansere seg gjør hun det på denne måten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #18 Del Skrevet 21. februar 2003 Kanskje hun heller skulle skifte ham ut eller bli ilag med ham...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #19 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har fått et tilbud en tid tilbake om vi skulle være elskere. Jeg er fornøyd i forholdet mitt jeg. Jeg ville aldri vært utro på den måten, ikke for alt i verden. Han har jo også dame da. Men det var greit for han. Det skjønner jeg ikke. Greit at de som er single kan ta seg en elsker men, syns ikke det er riktig at de som har et forhold skal det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #20 Del Skrevet 21. februar 2003 Det er gjerne de som skaffer seg elskere/elskerinner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå