Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Tenkte jeg ville spørre noen av dere erfarne om råd ang hudpleieserie. Jeg har prøvd mye rart,men har ikke funnet noe som hjelper huden min.(Prøvd det meste av apotekvarer)

Har temmelig store porer i pannen,og på haken. Ikke fullt så store porer i kinnene. Har hudormer på nesen,og ellers litt i pannen og på haken. :tristbla: Får sjeldent kviser. Pannen er det største problemet. Den blir ekstremt fet,og dette er både ubehagelig og lite pent. :forvirret: Mens kinnene ofte føles stramme og tørre. Har nok typisk T-sone hud.

Etter å ha kikket litt på tidligere postinger,har jeg tenkt å bestille en serie gjennom SN,men problemet er å vite hva jeg skal satse på. Det virker jo som MD er veldig bra,og så tenkte jeg litt på acnopur. Er det noen som har noen tanker om dette?

Endret av zellica
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv Exuviance. Passer for alle hudtyper både fet, normal og sensitiv. Litt usikker på om det er noen produkter som får gjort noe med store porer. Er ikke dette genetisk? Kanskje ved kjemisk sliping?

Men jeg kan anbefale Exuviance er mye billigere enn f.eks MD.

Endret av *Shira*
Skrevet

Jeg bruker produkter fra Decleor, og er superfornøyd ;) de har vel noe for de fleste hudtyper vil jeg tro

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...