Nanaluanna Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Er dette noe eller bare noe jeg har funnet opp ? Skal ha innebygget stekeovn og i den sammenheng synes jeg det hadde vært veldig kjekt om disse to kunne kombineres så jeg får litt ekstra benkeplateplass. Noen som har erfaring med dette? Noen modeller å anbefale?
Gjest bada Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det finnes! Jeg vet at både Bosch, Siemens og Miele har i hvertfall. Men jeg har dessverre ikke erfaring med noen av dem. Edit: De kalles for øvrig vanligvis "kompaktovner". Endret 13. februar 2007 av bada
Andrine Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Det er nok veldig plassbesparende med kombinert stekeovn og micro, men jeg tror også at du vil irritere deg noen ganger når du bruker stekeovnen, og trenger å bruke microen. Har du ikke et skap du kan ha den i for å spare benkeplass? Datteren skal bytte kjøkkeninnredning, og hun skal bruke et skap uten skapdør til microen. Dette for å slippe å kjøpe ny micro for innbygging.
Laban75 Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Vi har en slik. Den er URGAMMEL og jeg bruker den kun som mikro. Praktisk og praktisk fru blom.. Tror jeg ville hatt en skikkelig ovn jeg da, og en mikro ved siden av. Men det har nok skjedd mye på denne fronten siden vår ble kjøpt, så det kan hende de som har slikt nå er fornøyd? (det er vel igrunnen en "hybelovn")
Wildy Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Er kjempeskeptisk til det meste av slike kombigreier,jeg. Har liksom en følelse av at når noe virker for godt til å være sant, så er det som regel for godt til å være sant....
Karmøy Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Svigermor har det...og etter min mening er det noe drit! Som noen her over sier så kan du ikke bruke micro og stekeovn samtidig. I tillegg må du vente til stekeovnen er avkjølt før du kan bruke den som micro. Svigermor kjøpte den for minst 10 år siden...da var det det siste hotte......det er vel ikke for ingenting at det knapt selges mer
Spirito Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Vi har en kombiovn (micro med varmluft) ved siden av den vanlige stekeovnen. Den er genial å ha i reserve når stekeovnen er opptatt, men jeg ville ikke hatt den som eneste ovn. Den har jo bare varmluft og grill, og jeg kan ikke tenke meg at den er noe særlig å bake brød i, for eksempel. Dersom jeg hadde en ørliten hybel og måtte velge mellom micro og stekeovn ville jeg selvsagt valgt kombien, men jeg trives godt med å ha begge, jeg da. Mine ovner er forresten helt nye fra Siemens og er knallgode.
Läkerol Skrevet 18. februar 2007 #8 Skrevet 18. februar 2007 Vi har en kombinert Miele komfyr med mikro innebygd. Fungerer glimrende og slipper å ha en stygg mikro på kjøkkenbenken
Cupcake Skrevet 25. februar 2007 #9 Skrevet 25. februar 2007 Vi har noe slikt. Det er en mikro fra Hugin som er vanlig mikro, den kan grille, og den har varmluft. Kjøpte den på Obs! til 999,-. Du kan se den på siden -> her. Bla litt ned, så finner du den under navnet "Kombiovn Flint".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå