Snuppa11 Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Aner ikke om dette er det rette forumet, men tenkte kanskje det var en del kreative mennesker her inne. Saken er at jeg skal gi bort en flybillett i gave, men av ulike grunner kan jeg ikke kjøpe billetten, og heller ikke gi et gavekort fra et reisebyrå. Planen min var å lage en "fake" billett og få et kopibyrå til å lage en stor versjon a la de sjekkene man får når man vinner på tv. Nå viser det seg at dette blir for dyrt så jeg er i beit for gode ideer. Noen som har forslag til hvordan jeg kan gi bort flybilletten på en kreativ måte?
aimee Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hva med å lage en type scrapbook-kort? Klippe og lime på bilder av reisemålet, eller ting det går an å gjøre der? Kanskje flyselskaper og flyplasser har noe på nettsidene sine som du kan bruke? Jeg ga bort billetter til en festival for noen år siden, og da lagde jeg en "bok". Hver side inneholdy bare noen få ord og/eller tegninger. Han måtte bla seg gjennom alle sidene, før det hele ble avslørt på siste side.
Fru.U Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg vil også foreslå en slags scrappet variant. Selv har jeg bla.a Laget et "gavekort" på kartong, pyntet med diverse som passer til personen som skal få det. Sist jeg lagde tilsvarende lagde jeg et elegant "dokument" med bilder fra reisemålet, fakta og sitater og rammet det inn. Ble veldig lekkert. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå