Gjest Bodillen Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Jeg betaler podens WoW-abonnement via visakortet mitt, men det har jeg ikke tenkt å fortsette med. Han er 16 år - kan han på noen måte ordne betallingen selv? Vet ikk om 16-åringer kan ha visa, men jeg tviler... Finnes det i tilfelle andr måter å fikse dette på?
Gjest Eir Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 De har ett alternativ som heter "pre paid cards". Dette fungerer omtrent som ett kontantkort på mobil, hvor han går og kjøper ett kort med en kode i butikken, som han taster inn for å få spille. Kortene varer for 2 måneder av gangen, og koster rundt 200,-, noe som blir ca 10-15 kroner mer i måneden enn om du betaler med Visa.
Gjest Bodillen Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Ahhh, så praktisk!! Og sånt regner jeg med de selger i spillbutikker...?
Liskat Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Så vidt jeg husker koster det 245,- eller noe slikt der jeg jobber, så det blir en del dyrere i lengden enn å betale fra Visa. Men du kan få det i alle butikker som selger spill, så spillbutikker og elektronikkbutikker bør ha dem.
Gjest Eir Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Ahhh, så praktisk!! Og sånt regner jeg med de selger i spillbutikker...? ← Jeg har sett det alle steder de selger spillet, ihvertfall.
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Pre-paid card ligger som oftest mellom 229,- og 240,-. Betaler man over nettet koster det ca 100-110 kr måneden, mens kjøper du kort så blir det da 115-125 måneden. Pre-paid card skal hvertfall selges der hvor spillet selges, så spill butikker er en selvfølge, og tror elkøp og slikt har det og..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå