treningsjenta Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 vi har anskaffet oss xbox 360 og nå er sambo på jobb og jeg kjeder meg litt og tenkte å utforske litt. ser at han har koblet den opp mot internett, og registrert seg og slikt. men... hvordan får man lastet ned spill og filmer? her er det jo ikke mye å velge mellom.... må det lastes ned på pc først og føres over??? noen som vet? ps: er laaangt fra teknisk så inn med barneskje ja:
timtam Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Du, jeg vet ikke helt, er bare kjæresten min som har lastet ned.. men det går i hvertfall å laste ned trailere etc, da direkte til xboxen (ikke via dataen). Da må du inn på xbox live, tror jeg (? ) Hvis du er interessert i å kjøpe spill (i butikken) vil jeg anbefale Oblivion eller Viva Pinata!! De er veldig forskjellige, men mine to favorittspill (du kan lese anmeldelser på www.gamer.no så du vet hva det er for noe..) Ja,ja, ikke det du spurte om, men det er veldig morsomme spill
treningsjenta Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 ja viva pinata har jeg hørt om.. men deter ikke barnespill det da???? jeg har sitti å trykki for harde livet nå, men ble ikke så smart:( men tusen takk for råd:)
timtam Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 jo, farger, musikk etc får det vel til å bli et barnespill, men det er ganske avhengighetsskapende. Er også ganske "komplisert", med krav som skal oppfylles osv. Må nok være et ganske voksent barn for å få fult utbytte i hvertfall
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Viva pinats er kjempegøy, og ja klasifisert som barnespill, men det er fordi det er på norsk. Det er som med sims, reklamer er rettet mot barn men passer for alle. Filmer har man fortsatt ikke på 360, det kommer, men man kan laste ned demoer på spill og trailere. Kan også kjøpe gamle spill, men da må man kjøpe poeng med visa kort eller i butikken. Men hvis du vil laste ned demoer/trailere så skrur du på xbox'en og logger på en profil, kan hende den gjør det automatisk. Deretter går du inn der det står xbox live marketplace og de forskjellige kategoriene. Når du går inn på ting og det står et tall bak de forskjellige tingene så betyr det at den koster poeng. Hvis du vil kjøpe noe med poeng så trykker du på X når du har kommet inn på xbox live market place også velger hvor masse poeng du vil ha. Er jo en del kule gamle spill der som f.eks doom, bejeweld, contra, frogger o.s.v. De koster ikke så masse poeng, og poeng er jo ikke så veldig dyre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå