Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en fin melodi å ha på mobilen når den ringer om morgenen?

Er så kjedelig at jeg aldri klarer å stå opp..

Vil ha en med litt fårt i, som gjør at jeg klarer å sprette opp, klar for en fin dag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den har jeg på mobilen nå faktisk, og liker den godt (er russ), men jeg synes ikke den begynner så bra.. selv om resten av sangen er dritbra! :sjarmor:

Skrevet

"wake me up before you go go" :digge: ?

Eller... hmm... I'm so exited? Hva med "Skilles Johanne?" eller "Griiiisen står og hyyyyle"

:ler:

Skrevet

Haha, mange bra forslag :) Skal sjekke det ut!

Skrevet

I mellomtiden, mens du leter etter rett melodi, så har jeg følgende råd til deg, dersom du må stå pp i helgene:

Ikke still inn din klokkeradio på NRK p3; på morgenene i helgene har "DJ Friendly" sending, og han spiller musikk som logger seg direkte inn i alfabølgene dine, og slår deg helt i svime. Det er HELT utrolig hvor mange gange jeg har forsovet meg i helgene på grunn av ham.

Vil forøvrig foreslå at du legger inn "Ace of spades" med motorhead. Den bør få deg opp i en rasende fart; du er på kjøkkenet og setter på kaffe før du egentlig har latt hjernen din telle opp så langt at du vet hva du heter og hvor du er.

mio

Skrevet

The Haunted - 99

da får man fart på seg, opp for å rocke litt.

:tommel::tommel::tommel:

Skrevet

Moralpreken: Start

Nå er det nok slik at legger man seg tidlig nok så går det helt greit å stå opp uten musikk. Snakker av erfaring.

Moralpreken: Slutt

Skrevet

Hehe, så sant så sant skrue :ler:

men jeg er et b-menneske til tusen og skulle helst sover HELE døgnet..

Men det er virkelig mange pang-start sanger her, så jeg håper på at det skal gå bedre nå. Tusen takk. Skal teste de ut etter vinterferien :)

Skrevet
Moralpreken: Start

Nå er det nok slik at legger man seg tidlig nok så går det helt greit å stå opp uten musikk. Snakker av erfaring.

Moralpreken: Slutt

Problemet for dem som virkelig er B-mennesker er jo at deres klokke er stilt inn på mer enn 24 timer, mens vår klokke som kjent er 24 timer. Men for veldig mange er ikke dette problemet, men heller dårlige rutiner (slik du påpeker), eller dårlig motivasjon/latskap.

Men en god morgensang er denne, gir en god stemning og start på dagen:

morning song

Gjest Maxagaze
Skrevet

Vet ikke om den har den ønskede effekten på mobilen, men (du burde vel egentlig spilt den over ett skikkelig kraftig musikkanlegg):

Foo Fighters - Monkeywrench (Fra albumet The Colour And The Shape)

Skrevet
Problemet for dem som virkelig er B-mennesker er jo at deres klokke er stilt inn på mer enn 24 timer, mens vår klokke som kjent er 24 timer. Men for veldig mange er ikke dette problemet, men heller dårlige rutiner (slik du påpeker), eller dårlig motivasjon/latskap.

Men en god morgensang er denne, gir en god stemning og start på dagen:

morning song

jeg er også et skikkelig B-menneske men det er ingen undskyldning for å ikke komme seg opp om morgenen.

Jeg biter tenna sammen og ruller meg ut av sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...