littlemama Skrevet 27. mars 2002 #1 Del Skrevet 27. mars 2002 er det noen som har et godt forslag til coctail/velkomstdrink?har selv smakt konjakk med mozell og det var ganske godt faktisk.men jeg trenger flere ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gulle Skrevet 27. mars 2002 #2 Del Skrevet 27. mars 2002 Ka me Martini Asti?? Broren min har sagt at han skal lage vår velkomstdrink, og jeg får ikke vite hva som er i. * Spennende*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 27. mars 2002 #3 Del Skrevet 27. mars 2002 Kanskje du får noen tips gjennom denne gamle tråden: Velkomstdrink12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #4 Del Skrevet 27. mars 2002 Vi tenker også på Martini Asti ellers kan dere jo sjekke ut denne siden atter en gang synes at den er ganske kul jeg http://www.webtender.com12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mari Skrevet 27. mars 2002 #5 Del Skrevet 27. mars 2002 Kir royale er veldig godt. det er solbær sirup og champange, den ble anbefalt i cosmopolitan bride vet jeg som velkomst drink. vi skal nok bare ha champange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 27. mars 2002 #6 Del Skrevet 27. mars 2002 Vi har vært igjennom en lang rekke mer eller mindre spennende forslag, men endte opp med Mozell. Man må uansett ha et alkoholfritt alternativ, så da tar vi velkomstdrinken helt alkoholfri. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #7 Del Skrevet 28. mars 2002 Vi skal også ha Mozell som alkoholfritt - jeg er ikke så gira på Martini selv eller alkohol så for oss som ikke drikker så mye Mozell er valget. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago Skrevet 28. mars 2002 #8 Del Skrevet 28. mars 2002 Vi skal ha Martini Asti, men noe alkoholfritt hadde vi ikke funnet. Ser her at det er noen som skal ha Mozell og det var et godt forslag. Takk for tipse t Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 29. mars 2002 #9 Del Skrevet 29. mars 2002 Vi skal ha Blue Nun Gold Edition den er det små gullflak i. Kjempestilig! Koster 98 kr på Vinmonopolet Som alkoholfri variant skal vi rett og slett ha eplecider 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 29. mars 2002 #10 Del Skrevet 29. mars 2002 Anki; har du prøvd den vinen? Vi prøvde den nemlig for en stund siden med tanke på bryllupet, men var skikkelig misfornøyd! Gullflakene i vinen hadde minimal effekt og vi synes det så mer ut som bøss i vinen enn pynt... Har skrevet litt om dette i det gamle forumet og du finner linken til den tråden lenger opp i et av mine tidligere innlegg... Ville bare "advare" om du ikke har prøvd denne vinen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 29. mars 2002 #11 Del Skrevet 29. mars 2002 KristinK: Nei, jeg har ikke prøvd den ennå. Har bare sett flaskene når vi kjøpte de. Det er ikke så mye gullflak i de. Kunne godt ha vært litt mer syns jeg men men..nå er de kjøpt inn, så da får vi bruke den Hvordan smakte den da?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 29. mars 2002 #12 Del Skrevet 29. mars 2002 Anki, desverre har jeg ikke så mye positivt å si om denne vinen jeg. Ble så fryktelig skuffet over den, men det er jo litt moro å kunne ha noe litt spesielt i et bryllup da. Selv synes jeg den var altfor sur/tørr, så den falt ikke i min smak. Men forloveden min synes den var god, bortsett fra at han nektet å drikke alt i glasset slik at han svelget gullflakene. Så dette er kanskje en mer mannevin enn damevin?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 29. mars 2002 #13 Del Skrevet 29. mars 2002 Min helt personlige mening / erfaring: Martini Asti - alt for søtt Blue Nun Gold Edition - gøyal ide, men smaker som noe billig skvip. Vi endte opp med champagne buffet. Enkelt og stilig. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KristinK Skrevet 29. mars 2002 #14 Del Skrevet 29. mars 2002 Vi skal lage vår egen velkomsdrink av Tom Collins-mix, aprikos-ekstrakt, lime, sprite, saft og sprit vi. Det er helt nydelig og blir en god og enkelt drink som alle liker! Litt morsomt å kunne servere noe egenkomponert også og ikke bare noe rett fra flaske. Dessuten blir det billigere og bedre! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 30. mars 2002 #15 Del Skrevet 30. mars 2002 Vi skal ha den så omtalte blue nun gold- saken, og har også prøvd den ut. Synes ikke det gullet gjorde så mye ut av seg, og smaken var helt grei, den, med tanke på at alle fra mormorer og svigerfedre og venninner skal like den. Den er ganske nøytral i smaken, og jeg synes det er et helt greit alternativ til Asti'n, som jeg ikke synes noe særlig om. Jeg tror nok likevel at vi ikke skal gå for noe særlig tørrere variant enn BLue Nun, siden våre gjester ikke er så veldig vinvante. Og vi har selvfølgelig Mozell som et alkoholfritt alternativ. Denne velkomstdrinken er ment som en liten smak, og det er ikke meningen at gjestene skal drikke seg utørste på denne. _________________ Vi gifter oss 13. april 20021212[ Dette Innlegg er endret av: Gunhild den 2002-03-30 16:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå