Amused Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Hva skjedde egentlig med barna? Er jeg veldig naiv hvis jeg fortsatt lever i håpet?
~white lady~ Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Hvis du tenker på den filmen som går på kino nå, så ble jo barna funnet, de. Hun nannyen stoppet jo en bil i ørkenen for å få hjelp. Det innebar jo at hun ble sendt tilbake til Mexico (noe som hun sikkert visste, men hun hadde jo ikke noe valg) de søkte vel etter barna med helikopter. Hvor barna ble plassert etterpå vet jeg ikke, men det tok jo ikke så mange dagene før foreldrene fikk reise hjem fra sykehuset i Marokko.
Amused Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Takk! Men, barnevakten ble jo først satt i håndjern (i bilen), og da de kjørte tilbake der barna skulle være, så var de jo borte? Eller har jeg duppet av et øyeblikk? Endret 13. februar 2007 av Amused
punktom Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Takk! Men, barnevakten ble jo først satt i håndjern (i bilen), og da de kjørte tilbake der barna skulle være, så var de jo borte? Eller har jeg duppet av et øyeblikk? ← Da hun var i avhør fortalte politimannen at barna ble funnet, og at de hadde vært i kontakt med faren (som var lite blid). Han ville derimot ikke anmelde forholdet, og hun ble anbefalt å dra tilbake til Mexico for å slippe en eventuell rettssak. Sånn cirka. Endret 13. februar 2007 av punktom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå