Devana Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Samboeren min kom hjem nå nettopp, han strøk på oppkjøringen - for andre gang. Nå har dratt ut igjen siden han skulle en tur til legen. Og jeg har så dårlig samvittighet...Jeg ble så sint for at han strøk på en dum filleting, og han har fått beskjed om at hvis han ikke stod på denne oppkjøringen så mister han kanskje jobben (Lappen var noe som stod at han skulle skaffe seg innen januar egentlig i arbeidskontrakten) og nå er jeg redd han mister jobben. Jeg ble så frustrert fordi jeg tenkte på dette, og det endte desverre i sinne. Stakkar sambo, han kommer hjem og er skikkelig skuffet og lei seg også blir jeg sur, det hjelper jo ikke noe Uff..jeg kan være så bitch. Måtte få det ut...Jeg skal si unnskyld etterpå når han kommer hjem
MsRP Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Ja, det var skikkelig egoistisk og dårlig gjort!! Si unnskyld ja, og gi ham en klem! Hvis han vil ha en da... Hadde det vært meg som hadde fått kjeft når jeg allerede var lei meg så hadde jeg nok trukket meg unna for en stund eller gått for å treffe noen som var litt mer oppmuntrende!
Gjest care Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det er jo du som skal backe han opp, støtte og trøste. Kanskje det er noe du kan hjelpe han med? Se over spørsmål, regler, rutiner osv. Håper du sier unnskyld og forklarer hvorfor du reagerte som du gjorde. Si at du er bekymret, men viktigst av alt, støtt han og motiver han. Endret 13. februar 2007 av care
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Send ham en melding og be ham om unnskyldning nå med en gang!
Gjest niomi Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Skjønner at du reagerte litt, jeg... Naturligvis burde du i en ideell verden ikke reagert på den måten, men vært en støttende partner. Men det er andre gang han stryker på oppkjøringa, og som du skriver, pga en tullefeil. Og deres felles økonomi avhenger jo av at han faktisk klarer lappen nå, og skjerper seg på dette punktet. Jeg ville sendt han en "unskyld"-melding, ja. Og kanskje leid en film og kjøpt inn noe godis til han kommer hjem, og puslet litt med han. Jeg strøk aldri på oppkjøringa selv, men jeg kan tenke meg for et nederlag det er - og ihvertfall å stryke mer enn én gang. Mulig at han strøk denne gangen pga presset på at han må stå for å beholde jobben..?
Devana Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. februar 2007 Kan være at det var pga presset at han strøk ja... Nå er unnskyldningen gitt og han forstod det, han var veldig sint på seg selv også stakkar, men det er sånn som skjer. Jeg dro og hentet han hos legen istad så han slapp å gå så da ble det vel litt lettere å tilgi meg. Han har ikke snakket med sjefen enda så vi gruer oss begge litt til det
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Jeg dro og hentet han hos legen istad så han slapp å gå så da ble det vel litt lettere å tilgi meg. Fint du tok initiativet til forsoning. Det er forferdelig å grue seg til å komme hjem til en man tror er sint på en. Hvis man først får unnskyldningen servert når man ikke kan unngå å treffes, virker den ikke så ektefølt heller.
Devana Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 13. februar 2007 Fint du tok initiativet til forsoning. Det er forferdelig å grue seg til å komme hjem til en man tror er sint på en. Hvis man først får unnskyldningen servert når man ikke kan unngå å treffes, virker den ikke så ektefølt heller. ← Du er inne på noe der ja. Jeg er glad jeg dro bort dit med en gang.
CoolDuckie Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Skjønner at du reagerte litt, jeg... Naturligvis burde du i en ideell verden ikke reagert på den måten, men vært en støttende partner. Men det er andre gang han stryker på oppkjøringa, og som du skriver, pga en tullefeil. ← Greit nok, men han var sikkert minst like lei seg selv for at han ikke klarte det. Jeg skjønner jo at en kan bli skuffet, men hadde jeg vært i hans situasjon så hadde jeg tatt en slik reaksjon dårlig. CoolDuckie
Akasha Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Jeg tror nok at jeg ville blitt rasende på deg om det var jeg som var samboeren din, stakkaren var sikkert så nervøs at det gikk i ball for han og da få kjeft når man kommer hjem og fra før av er lei seg for å ha strøket, ikke bare for første men også for andre gang.... Joda, klart det er menneskelig å feile, og overreagere kan vi alle gjøre, men jeg må si jeg hadde forstått han godt om han hadde blitt meget forbannet på deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå