Gå til innhold

"Varsel"...

Mirabella

Anbefalte innlegg

Har noen av dere - som er mødre - fått "varsel" om at dere var gravide??

Til meg "kom" ei gammel dame og sa at nå var jeg endelig gravid..Og det sa hun rett etter unnfangelsen.

Tre måneder senere viste det seg at jeg faktisk var gravid.....

Mye rart mellom himmel og jord....

Ellers svært jordnære;

Mirabella

PS: lurer på hvor lenge hun hadde ventet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Før i tiden drømte jeg ofte om hester når noen nært meg var gravid.

Mistet en gang og da drømte jeg at jeg var mye i vann, svømte og styrte på. I senere svangerskap hadde jeg mareritt om vann, at noen skulle dytte meg uti osv. Kan ikke helt huske om jeg har drømt vannet før jeg tok testene.

Spennende dette med drømmer - hjernen vet jo at man er gravid pga hormonene, men det er en gåte hvordan de kan sendes videre.

Ser du denne damen i andre drømmer og får du andre visjoner ? ( Tenker denne damen kan være din engel )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke fått andre "visjoner" fra denne damen...og jeg kan ikke påstå at jeg selv har noen som helst mere "synske evner" enn andre..kanskje til og med dårligere..Jeg lytter nok mest til fornuften. Men dette var bare et så sterkt "syn"...Ja, hjernen(underbevisstheten) "visste" vel at jeg var gravid...(og jeg har hverken før eller senere drømt eller fått noe som helst varsel om graviditet)Vet nå ikke helt om hun er min engel da men..Om jeg skulle si noe om hvem dette kunne ligne på så måtte det være min avdøde bestemor. Tenk om de følger med oss der oppe fra...

Egentlig er jeg nå glad for at jeg ikke kan se inn i fremtiden. Har opplevd at det jeg har blitt "spådd" har gått i oppfyllelse - og det var mere enn nok skremmende...

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spåmannen fortalte meg at jeg ville bli gravid.Og det gjorde jeg etter tre måneder.

Jeg er sanndrømt og har drømt utseende til begge barna mine,det samme har jeg gjort nå.

Selvfølgelig ikke akkurat sånn som de så ut som babyer,men de mest karakteristiske trekkene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, det er mye rart mellom himmel og jord...

Jeg kunne forsåvidt også spurt om det var andre, enn kun gravide, som hadde fått slike "varsler"....?

Mirabella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har en venninne som bl.a. kan se på folk om de er gravide eller ikke. Hun finner det rett og slett ut ved å ha de rundt seg. Dette har hun arvet etter pappaen sin. Skummelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

siden jeg er fra 'landet' har jeg kanskje været mer knyttet til overnaturlige ting, som husnisser,fjøsfolk,småfolk...Jeg vet at jeg ikke er alene i huset...når det faktisk ikke er andre mennesker hjemme. Jeg er sanndrømt,men det er vanskelig å konkretisere for mye...Jeg bare drømmer om hvordan noe skjer ...ikke mye om offer,alder eller spesifikt sted. Men jeg har lært å stole på instinkt, intuisjon...og det følger meg hele tiden.Det er godt å ha med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke akkurat et varsel om graviditeten, men en litt rar opplevelse hadde jeg uansett.

Samme dag som jeg testa to blå snakka jeg med mamma på telefonen. Plutselig spurte hun rett ut om jeg tilfeldigvis var gravid :o Neeei, løy jeg. Så lo hun sånn passelig og sa at det var tullete, men hun hadde sett en baby i koppen sin (!!) og trodde derfor at noen hun kjente var gravid. Jeg foreslo at det sikkert var søskenbarnet mitt sin baby hun hadde "sett" (søskenbarnet mitt var gravid) og hun gikk med på det. Gjett om gamla ble overraska da vi et par måneder senere fortalte henne at denne samtalen fant sted samme dag som vi endelig hadde testa to blå!

Vet ikke helt hva jeg tenker om sånne varsel som dette jeg, men det var nå besynderlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Alle!!!

Jeg har tråkka i salaten mer enn en gang for å si det slik....

At jeg ikke kan passe kjeften min sier folk til meg....

Jeg vet som oftest om folk er gravide FØR det overhodet vet det selv, har også opplevd å ikke bli trodd, for så og få tilbake melding på " hvordan i alle dager kunne du vite"

Jeg avslørte min søster på juleaften for noen år siden(9) ingen trodde på meg, for hun satt og holdt kjeft.... og påstod at det ikke var tilfelle...

Det viste seg at hun akkurat den samme dagen hadde testa positivt...

Da ble tante GLA

Litt skummelt og litt intressant... eller litt masse... er ikke bare med gravide for å si det slik... litt om verden osv kommer også innimellom....

Må bare lære å stenge av, eller blir det for mye inntrykk!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Ikke akkurat om graviditet ( mitt innlegg over med hestene, oppstod en feil den dagen på innloggingen min )

Vi satt og så filmen Ghost og i scenen med pottelagingen spilles "unchained melody", jeg fikk plutselig en helt ubeskrivelig følelse av å være stresset og glad. Kunne i ettertid kjenne den samme følelsen når jeg er sammen med min mann ! Den sangen har alltid gitt meg denne følelsen og da jeg traff min mann dukket den opp i hodet mitt. Kanskje bare et tankespillpuss fordi jeg ønsket og følte så sterkt da jeg traff han at han og jeg kom til å være sammen for alltid. Dette ble litt rart og rotete, lettere å beskrive forvarslene jeg hadde om min mann muntlig.Hadde i allefall nok forvarsel til at jeg visste ( en av mine halvsynske veninnenr også da ) at det var han da jeg møtte han !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Vi satt og så på nyhetene, da Martha Louise dukket opp, og min kommende svigermor fortalte at hun var gravid. Dette var en god stund før denne nyheten kom ut. Hun fortalte også sin søster at hun var med barn to uker før hun fant det ut selv. Hm. Skal ikke skjule noe for henne ser jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torika

Jeg har ikke fått varsler før jeg ble gravid, men jeg har fått varsler når noen av ungene mine har blitt gravid...da i form av drømmer.

For noen mnd. siden drømte jeg at jeg satt med en jentebaby i armene, det viste seg etterpå at det var omtrent i de tidene min svigerdatter ble gravid , hun skal nedkomme i slutten av april Og! det blir en jente.

Da min yngste datter var gravid med hennes første drømte jeg en natt like før hun skulle nedkomme at barnet var for stort for henne å klare å føde på naturlig måte, jeg drømte også at hun ville at jeg skulle komme å være hos henne.

Drømmen var sann den for hun måtte ta keisersnitt, og hun ringte til meg og ville at jeg skulle komme på sykehuset å være sammen med dem til barnet var forløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...