Gjest shockgirl Skrevet 13. februar 2007 #1 Skrevet 13. februar 2007 Kjæresten min har en eks som jobber som modell... Hun er ganske pen, og jeg føler meg stygg sammenlignet med henne. Skjønner ikke at kjæresten min vil være sammen med meg, når han har vært sammen med en pen jente som henne... Jeg vet at utseendet ikke er alt, men allikevel. Ja, jeg har dårlig selvtillit, jeg tør å innrømme det. Men, de fleste jenter hadde vel kanskje følt det som meg, eller?
Sashagirl Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Syns ikke du skal henge deg så mye opp i det at hun var/er modell. Tenk heller: Det er en grunn til at han valgte å forlate henne til fordel for deg Utseende er tross alt ikke alt, og man syns uansett automatisk at en person man elsker er vakker. Ergo: DU er vakker!
Gjest Gjest Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Med slik innstilling vil du komme til å ødelegge dette forholdet.
Mischa Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Tror nok jeg også hadde følt meg litt usikker om jeg visste eks'en var modell, men som nevnt, det er en grunn til at han er med deg nå. Og det at man er modell betyr ikke nødvendigvis at man er pen, bare høy og benete;) Og om hun er så pen.. mange pene mennesker er dritkjedelige.. kanskje det var det typen din fant ut, og derfor han forlot henne til fordel for deg Ikke tenk på det.. han er heldig som er med deg!
Gjest niomi Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Min kjære må gjerne ha vært sammen med Mona Grudt eller Tyra Banks for min del - greia er at det er EKS. Fortid, over, slutt.
Gjest ukjent Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jeg er si samme sitausjon som deg. Hans eks er modell .....so what. Det er meg han er sammen med Smaken er som baken og du har sikkert mange flotte kvaliteter som hun ikke har. Nei ikke heng deg opp i at hun er modell.....
MsRP Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 "Modell" høres litt skummelt ut, men vi har vel alle sett motereportasjer med både kjempepene, vanlige og mindre pene jenter. Greit nok at jenta det er snakk om her er ganske pen, som du sier, men det er sikkert du og? Vi har en tendens til å nedvurdere vårt eget utseende... I tillegg er en persons tiltrekningskraft og utstråling så mye, mye mer enn utseende.
Fønix Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 For meg låter det som at din manglende selvtillit er det egentlige problemet her. Og at du prøver å unnskylde den. I så fall er det både feigt og dårlig gjort overfor kjæresten din. Hvis han er ferdig med eksen sin og behandler deg bra, er det urettferdig å holde fortiden hans mot ham. Da ligger problemet hos deg, og det er du som må løse det. Ta gjerne en prat med ham, så han kan hjelpe deg å løse det. Men ikke skyv det over på ham. Det er dårlig gjort. Du skriver "Skjønner ikke at kjæresten min vil være sammen med meg, når han har vært sammen med en pen jente som henne". Det du forteller meg med et sånt utsagn, er at du ikke tar ham helt på alvor når han vil være kjæresten din. Jeg skal innrømme at jeg blir litt ekstra provosert fordi jeg har opplevd denne holdningen selv. Men tenk deg om han sa til deg at han ikke skjønte hvorfor du vil være sammen med ham. Og kanskje at han ikke tror på at det er det du egentlig vil. Jeg har fått den slags kommentarer fra den jeg synes har vært det nydeligste mennesket på kloden. Og det er faktisk ganske sårende.
MsRP Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Den likte jeg, Fønix. Selv om du syns hun var den nydeligste på jord så kunne ikke hun forstå hvorfor du ville være sammen med henne... Man burde vel egentlig ha såpass høye tanker om seg selv og kjæresten at man antar at han har gjort et bra valg!!
Gjest glamourgirl Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 I et tidligere forhold var eksen til kjæresten min over ti år yngre enn meg. Dette tenkte jeg så mye på at det nok var med på å ødelegge forholdet vårt. Det at han hadde vært sammen med ei tenåringsjente, jeg vet jo hvor fine de er, hvor stramme, lekre, pene, slanke, you name it. Alle mine komplekser fikk blomstre og det er ikke bra for et forhold. (det at han kanskje var en smule umoden, som hadde hatt et likeverdig forhold til en tenåring, slo meg aldri) Det jeg har å si til deg, trådstarter, er. Eks er eks. La dem være det. Han har valgt deg, og liker deg. Ikke snakk om denne eksen med ham, for å få bekreftelse på alt du er redd for stemmer.
T__|:)|__S Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Å lille venn! IKKE tenk på det! Han er sammen med deg, og ikek henne. Det er fortid, likesom deg og din(e) x-er.. Samma hvordan de ser ut, men du ville vel aldri gått tilbake til dem nå? Nå har du jo kjæreste. Og sånn skal jeg tippe han tenker om deg og! Vær glad du har en kjæreste som setter pris på DEG.Men vær så snill, ikke surmul eller vær deppa pga x-en.. det vil bare ødelegge i lengden. TRO MEG!! Lykke til ,
Gjest Mayamor Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Kjæresten min har en eks som jobber som modell... Hun er ganske pen, og jeg føler meg stygg sammenlignet med henne. Skjønner ikke at kjæresten min vil være sammen med meg, når han har vært sammen med en pen jente som henne... Jeg vet at utseendet ikke er alt, men allikevel. Ja, jeg har dårlig selvtillit, jeg tør å innrømme det. Men, de fleste jenter hadde vel kanskje følt det som meg, eller? ← Kjæresten din har valgt deg. Hvilke grunner som gjør at han er forelsket i deg er hans sak, men dersom du tar på deg en martyr/sutrete rolle blir det muligens selvoppfyllende... Ikke fordi du er "stygg" utseendemessig men fordi du ikke er morsom å være sammen med. Vær glad i deg selv - så blir andre det også.
Gjest =tentacle= Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Kjæresten min har en eks som jobber som modell... Hun er ganske pen, og jeg føler meg stygg sammenlignet med henne. Skjønner ikke at kjæresten min vil være sammen med meg, når han har vært sammen med en pen jente som henne... Jeg vet at utseendet ikke er alt, men allikevel. Ja, jeg har dårlig selvtillit, jeg tør å innrømme det. Men, de fleste jenter hadde vel kanskje følt det som meg, eller? ← Jeg har datet en med samme type eks, og vel så det. Jeg traff henne ikke, men jeg vet at hun var svært pen, og i tillegg hadde en del talenter og interesser som jeg ikke kan matche i det hele tatt. Det lå nok litt i bakhodet mitt at han kanskje la listen veldig høyt, men samtidig så trodde jeg ham når han ga meg komplimenter. Faktisk tror jeg ikke han mente at jeg var litt nedtur, selv om hun er mye penere enn meg. Jeg tror rett og slett at han syntes at jeg også var fin. Og så hjelper det jo litt at hun ikke var en god kjæreste, sikkert Prøv å kvitte deg med forestillingen om at den peneste alltid er best. Siden han vil være sammen med deg, er du sannsynligvis innenfor det sjiktet han synes er pent, og da spiller det ikke så stor rolle hvem som har vært litt penere eller litt mindre pen innenfor det
Gustenpus Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Utifra mitt lille kjennskap til jenters psyke vil jeg tro at sannsynligheten for du er mye flottere enn du tror er ganske stor. Som Glammy her oppe nevner kan selv de peneste damene pådra seg urasjonelle vrangforestillinger i møtet med tanken på kjærestens eks. Dropp hele greia! Han digger deg, kroppen din og utseendet ditt! Pul ham, gled deg over hvor stolt han er av deg når dere er ute! For helvete! Livet er for kort til finne på problemer ... Stol på meg akkurat på denne.
Gjest A Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Kjæresten min har en eks som jobber som modell... Hun er ganske pen, og jeg føler meg stygg sammenlignet med henne. Skjønner ikke at kjæresten min vil være sammen med meg, når han har vært sammen med en pen jente som henne... Jeg vet at utseendet ikke er alt, men allikevel. Ja, jeg har dårlig selvtillit, jeg tør å innrømme det. Men, de fleste jenter hadde vel kanskje følt det som meg, eller? ← Er du glad til sinns, smart, morsom og glad i sex? I så fall, så har du alt det en gutt vil sette over "modellpen" på lista La modeller være modeller og konsentrer deg om å være en kjæreste det er godt å være sammen med.
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #16 Skrevet 14. februar 2007 Hva så om hun er modell da? Et menneske sin kvinne/manns smak forandrer seg sjelden så om hun er pen er du pen. Sliker det..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #17 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Med slik innstilling vil du komme til å ødelegge dette forholdet. ← Pass litt på hva du sier. Enkelte folk er så sabla direkte her inne og tenker ikke på at trådstarteren kanskje er sårbar når hun skriver.. Lov å tenke litt og ikke bare svare i hytt og pine. Ofte er det gjester som deg, med slike kommentarer. Tror de og ikke minst du, er her inne for å være litt stygg og direkte, og siden det er lavmål og oppføre seg slik, tør de og du heller ikke registrere dere, for å ikke kunne ha mulighet til å bli gjenkjent. Har lagt merke til slike som deg før her inne, og har irritert meg grønn og lilla over dere.. Men Gud vet, kanskje gjest er en og samme person? Hilsen hardt mot hardt - en vanligvis harmløs person Innlegget noe moderert. Hold en hyggelig tone selv om du ikke er enig med en motdebattant!! Scorpina (mod) Endret 16. februar 2007 av Scorpina
Gjest =tentacle= Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 Hilsen hardt mot hardt - en vanligvis harmløs person ← Som ikke tør å bruke nicket sitt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå