FashionySara Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Reiser til London på fredag..og tenkte jeg skulle prøve ut "nye" ting.. Når det gjelder kosmetikk, hudpleie osv.. Så jeg lurer på, hva er deres beste tips når det gjelder;(får sikkert mye av det jeg allerede bruker..men er gøy å høre) Mascara(liker et ekstremt resultat, lange fyldige vipper) Foundation: dekkende til kveldsbruk. Pudder: Solpudder: (nei ikke isadora..). Ellers bare å pøse på med andre ting..gjerne nye parfymer også!! Er det billigere å handle på taxfreen i london enn butikkene der?Har vært der mange ganger før..men alltid bare handlet på taxfreen..
Gjest Deception Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Mine forslag: Mascara: Enten Lancome Hypnose eller Diorshow, eller YSL Mascara Volume Effet Faux Cils (ikke den som heter Mascara Volume Infini Curl, den er drittdårlig) Foundation: Kanebo Cream Finish er dekkende, og passer normal/tørr hud. Hvis du har fetere hud kan kanskje Lancome Teint Idole Ultra passe. Pudder: her er jeg ikke helt oppdatert.... Solpudder: Guerlain Terracotta. Helena Rubinstein har også et nytt solpudder det er verdt å sjekke ut. Selv ville jeg ventet til jeg var i London, og heller nytt godt av utvalget av merker vi ikke får tak i her hjemme.
FashionySara Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2007 Mine forslag: Mascara: Enten Lancome Hypnose eller Diorshow, eller YSL Mascara Volume Effet Faux Cils (ikke den som heter Mascara Volume Infini Curl, den er drittdårlig) Foundation: Kanebo Cream Finish er dekkende, og passer normal/tørr hud. Hvis du har fetere hud kan kanskje Lancome Teint Idole Ultra passe. Pudder: her er jeg ikke helt oppdatert.... Solpudder: Guerlain Terracotta. Helena Rubinstein har også et nytt solpudder det er verdt å sjekke ut. Selv ville jeg ventet til jeg var i London, og heller nytt godt av utvalget av merker vi ikke får tak i her hjemme. ← heh ealt det du nevnte har jeg stående i huset:)! Takk for tips.
Rosenrød Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Armani sin fondation er kjempebra, selges på Heathrow. Elsker i tillegg en flytende bronsekrem i samme merke, brukes i stedet for solpudder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå