Gjest koffeine Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Lurer på om det er noen her som har peiling på om det er mulig å spille inn musikk på mac? Jeg har en liten iBook G4 (kjøpt for 1,5 år siden...) Det jeg ønsker er altså ganske enkelt å gjøre opptak av meg selv når jeg spiller, ikke å redigere eller ha flere spor osv.. Trenger å gjøre opptak av ca 1 time sammenhengende musikk. (Har en minidisc-spiller jeg har brukt og vært fornøyd med til nå, men batteriet har blitt for dårlig.) Kan det funke med GarageBand? (skeptisk) Og bør jeg kjøpe ekstra mikrofon? Takknemlig for raske svar
Brunhilde Skrevet 13. februar 2007 #2 Skrevet 13. februar 2007 Du må lage et nytt spor i Garage Band og koble til mikrofon, evt bruke den innebygde mikrofonen. Her kan du spille inn så mye musikk du vil. 16-åringen her i huset bruker Garage Band og sier at det er veldig bra.
Gjest koffeine Skrevet 13. februar 2007 #3 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skal prøve med garageband i morgen, spent på hvordan lyden blir med den innebygde mikrofonen... Takk for svar i alle fall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå