Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har lest at flere anbefaler vannfast mascara fra Lancome, men hvilken type er best? Jeg ønsker først og fremst volum. Vanligvis bruker jeg Diorshow og er fornøyd med den, men trenger en som tåler snø og regn.

Endret av Philippa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lancome Amplicils brukte jeg mye før, den er god og vannfast :)

Gjest Deception
Skrevet

Til det bruket vil jeg anbefale Hypnose vannfast. De vannfaste mascaraene fra Lancome er notorisk vanskelige å fjerne, selv med fjerner for vannfast, og det sliter etter en tid på vipper og hud. Så derfor har jeg begynt å bruke Kanebo 38* når jeg har behov for vannfast.

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg har også brukt Lancômes Hypnose, og er fornøyd med denne. Minuset er at den tørker fort ut.

Skrevet

Jeg bruker Hypnose. MEN bare de gangene jeg faktisk har behov for det, ellers bruker jeg den vanlige, fordi den sitter noe så inn i H..... fast :forvirret:

Gjest Borghild
Skrevet

Jeg liker ingen vannfaste mascaraer. Bruker heller fix mascara fra clarins over når det trengs så sitter enhver mascara som støpt!

Skrevet
Jeg liker ingen vannfaste mascaraer. Bruker heller fix mascara fra clarins over når det trengs så sitter enhver mascara som støpt!

Er det som en vanlig mascara man påfører over en vanlig mascara? Høres interessant ut.

Tåler den vanlige hypnose litt snø og regn?

Gjest Borghild
Skrevet

Ja, det er en blank guffe i mascaraform som du påfører etter mascaraen. Veldig bra.

Skrevet
Ja, det er en blank guffe i mascaraform som du påfører etter mascaraen. Veldig bra.

Genialt! Visste ikke at det fantes noe sånt, så det skal absolutt prøves ut!

• 2 år senere...
Gjest Gjest_Jen_*
Skrevet

Så er denne vannfast? i seg selv? :P

håper på svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...