Rødkløver Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg ble invitert på middag av en mann som jeg synes er veldig hyggelig. Han hadde laget god mat til oss og vi pratet i 3-4 timer. Det var virkelig en hyggelig kveld og jeg likte ham enda bedre etter dette. Jeg er likevel litt usikker på om det var en date eller ikke? Han har aldri indikert noe annen form for interesse enn på det vennskapelige plan, så kanskje han bare inviterte meg for å være hyggelig? Eller er han bare litt genert og vil ikke si noe som viser interesse? Jeg går bare og grubler og grubler jeg. Er litt redd for at jeg skal bli virkelig forelsket i ham (liker ham jo veldig godt allerede) hvis han bare vil være en god venn.
chaos Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Spør ham... Var det en date eller var det en vennskapelig middag? Mye enklere å bare si det rett ut det du lurer på
Rødkløver Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Jo, det var vel egentlig et godt råd chaos. Takk for tipset Vet ikke om jeg tør å spørre. Kanskje jeg skal vente og gruble litt til først.
chaos Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Er det en ting jeg har funnet ut er at det å være direkte en en fin ting...noen blir kanskje skremt av det, men du slipper iallefall å sitte med hue i ræva og vente og gruble
Badlands Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Eg trur nok det er sjansar for var ein date. I allefall dersom du ikkje kjenner han så godt at han er i din faste vennekrets, eller ikkje har snakka så mykje med han frå før at dere er etablerte venner allereie. Etter mine erfaringar vil menn ofte noko "meir" når dei inviterer på middag, eller eigentleg inviterer til kva som helst Kanskje venter han på ditt "move" no..?
Rødkløver Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 Jo kanskje... Vi kjente hverandre ikke så godt fra før. Og han har sendt meg mange hyggelige meldinger siden jeg var der. Kanskje jeg skal invitere ham på middag til meg også?
Jyde Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er fremmed med ordet date og også med ordet stevnemøte, men du ble bedt til middag. Da var det vel en middag du ble bedt på av en mann, men et møte eller ti trenger ikke bety noe spesielt. Ikke mer enn at man er litt interessert i å bli bedre kjent med den andre. En god ide å be han på middag hvis du er interessert i han. Hvorfor er du så redd for å bli forelsket? Noen sjanser må du ta ellers kan det bli evig singel-liv på deg.
hjertesukka Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Har en lignende erfaring fra mange år tilbake. Det viste seg at fyren var helt på knærne forelska i meg, men greidde ikke si det eller gi uttrykk for det. Det fikk jeg vite lenge etterpå. -Men han disket opp med den flotte middagen, og jeg husker at jeg la merke til at han var litt nervøs mens han holdt på med dette og skjønte ikke helt hvorfor. (At det ikke ble noe, skyldes helt andre ting.) Så basert på min egen erfaring så er han nok veldig interessert i deg. (generaliserer litt her).
Gjest Vidvandre Skrevet 20. februar 2007 #9 Skrevet 20. februar 2007 Har samme erfaring over, dvs ikke selv, men en kompis. Han er litt sjenert når det gjelder damer, og jeg vet tilfeller der han har bedt jenter over på noe han regner som date, men når jeg snakker med jentene etterpå har de bare opplevd det som noe rent vennskapelig. Med kompisen min kan det forsåvidt lett løses ettersom tunga løsner betydelig når han får i seg litt alkohol Så kanskje diske opp middag med noko attåt?
Rødkløver Skrevet 20. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 20. februar 2007 I dag fikk jeg blomster, så kanskje det var en date
Gjest Gjest 1 Skrevet 20. februar 2007 #11 Skrevet 20. februar 2007 Jeg ville klart ha tolket det som en date dersom en mann ba meg med hjem til middag, uten tvil! Jeg tenker ikke kameratslig om menn altså...det får være grenser, inviterer de med en kvinne ut eller hjem så er det da en date? Noe annet ville være utenkelig. Det var fint han sendte deg blomster ellers kunne du ha endt opp med å lure på hans motiver.
Bunny Skrevet 1. mars 2007 #12 Skrevet 1. mars 2007 Har du fått blomster var det garantert en date! Ser ut som du har fått deg en beundrer! Gratulerer:)
Gjest Hilde K S Skrevet 2. mars 2007 #14 Skrevet 2. mars 2007 Fikk du BLOMSTER? Fy søren, så misunnelig jeg ble nå! Jeg vil også ha blomster.
Dizzy Skrevet 2. mars 2007 #15 Skrevet 2. mars 2007 Hvordan går det TS? Har det blitt noen flere dater?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå