Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ok, here goes.

Jeg har nettop startet opp med Dermalogica, og bruker produktene skin smoothing creme og ultra calming cleanser. (har veldig sensitiv og tørr hud)

jeg har kun brukt produktene i to dager, og jeg fikk anbefalt Soothing protection spray til rød og irritert hud.

Er det noen som har hatt positiv effekt med denne? vil nødig ha for mange ubrukelige produkter i skapet mitt, så tenkte jeg skulle forhøre meg litt før jeg går til eventuelt innkjøp.

noen negative erfaringer? positive? alt taes imot med takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en flaske i skapet jeg som nesten ikke er brukt,du kan gjerne få den!

Svarte ikke til forventningene mine iallefall.

Men andre har kansje andre erfaringer? ;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg synes den legger en seig hinne på huden.

Skrevet

Klissete og ekkel konsistens. Helt ubrukelig på dagtid og under sminke. Jeg synes den sved på huden også, selv om den skal være for sensitiv hud.

Skrevet

Jeg er fornøyd med den nå om vinteren. Bruker Ultracalming Cleanser, sprayer SPP på en bommulspad og tørker over ansiktet, og deretter fuktighetskrem/kuldekrem. Synes huden min er mindre tørr enn ellers når jeg bruker denne.

Skrevet

Jeg har også en nesten helt full flaske stående i skapet. Likte ikke lukten og syntes ikke den gjorde noe positivt for huden min.

Skrevet

Blir med i klubben for de som har så og si ubrukt spray i skapet! :ler: Jeg synes ikke den var verdt pengene og "bryet". Sær lukt + at det var ekkelt å få spray på området rundt øynene (har sensitive øyne).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...