Scheherazade Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Tradisjonen tro hadde jeg gledet meg masse til katalogen ble sluppet i dag, men som vanlig var det ikke sååå mye spennende. Tipper det blir John Irving-boken og kanskje en kokebok.
Gjest Maksprell Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har stått snart i 3 uker å priset mammutbøker så folk bør for F*** kjøpe dem Tenkte faktisk litt på den John Irving boka selv.. Gutten i graven ved siden av, volvo lastvagnar,mens jeg venter på å dø...klarer ikke å komme på flere enda jeg har stått midt opp i bunken i 3 uker.. Arti læll
Gjest gjesta Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg burde iallfall ikke kjøpe noe Har ikke plass til å ha alle bøkene mine framme, så jeg trenger definitivt ikke flere bøker. Trenger er en ting, lyst er noe annet... *passerer alle bokhandlere på 10-meters avstand*
Scheherazade Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 *passerer alle bokhandlere på 10-meters avstand* ← Man bestiller da på nettet...
Gjest Nattblomst Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg skal handle på Mammutsalget! (Hvor handler dere på nett?)
Cilla Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Jeg handler på Haugenbok! Fant ingen bøker jeg ville ha ved første titt, men skal nok se litt nærmere.
Gjest Maxagaze Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Det starter ikke før 5 mars.. ? Får ta meg en tur innom..
Gjest -eline- Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Fant ikke noe som virkelig sa "løp og kjøp", men mulig jeg kommer til kjøpe noe likevel. (bøker er liksom unntatt fra ikke-bruke-penger-på-ting-og-tang-regelen min... jeg kan få dårlig samvittighet for å bruke 300 kr på sko, men å komme ut av Norli med 800 kr i bøker er liksom greit... )
Gjest Skya Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Har allerede bestilt inne på haugenbok jeg, ble ikke så ille heller, bare 4 bøker.
Navnløs Skrevet 13. februar 2007 #10 Skrevet 13. februar 2007 Bestilte tre bøker i dag, jeg. To av Irvin D.Yalom og en bok av Haruki Murakami. :lese:
Gjest Talula Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 "Volvo lastvagnar" av Erlend Loe og "Avalon" skal iallefall kjøpes. Det blir vel antakelig mer, kjenner jeg meg selv rett..
Gjest Frk. Grønn Skrevet 13. februar 2007 #12 Skrevet 13. februar 2007 Jeg skal handle på Mammutsalget! (Hvor handler dere på nett?) ← Du kan handle på haugenbok.no, norli.no, libris.no og ark.no ihvertfall Det starter ikke før 5 mars.. ? Får ta meg en tur innom.. ← Forhåndsbestille er en fin ting
Frk. Stella Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Oversikt over hvilke bøker som er på lista i år?
Gjest Pax Skrevet 13. februar 2007 #14 Skrevet 13. februar 2007 Nei, jeg har haugevis av bøker, så jeg har ingen planer om å skaffe meg nye enda. Tar for mye plass.
Daria Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Var ikke så mye som skrek "Den må jeg bare ha" ved første øyekast. Men jeg er innkjøpsansvarlig for biblioteket, og den lista blir nok lang. Så da får jeg jo tilgang på det som er interessant likevel Katalogen ligger ute hos nettbokhandlene.
Gjest Nattblomst Skrevet 13. februar 2007 #16 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Lurte litt på den boka for barn om universet til eldstegutten min. Og så "Heltinner jeg har møtt", "Idas dans" og "Kafka på stranden" til meg selv. Har ikke bestilt enda, utarbeider komplett bestillingsliste først... Endret 13. februar 2007 av Miss Foxy
Gjest sitrus Skrevet 13. februar 2007 #17 Skrevet 13. februar 2007 Fant ikke noe som virkelig sa "løp og kjøp", men mulig jeg kommer til kjøpe noe likevel. (bøker er liksom unntatt fra ikke-bruke-penger-på-ting-og-tang-regelen min... jeg kan få dårlig samvittighet for å bruke 300 kr på sko, men å komme ut av Norli med 800 kr i bøker er liksom greit... ) ← Sånn er jeg også Bøker er liksom nyttige. Sko er luksus. Har ikke sett på katalogen, tror ikke jeg kommer til å gå amok, men ender nok med å kjøpe noe. Synes ellers et er boksalg ofte for tida, så mammutsalget blir ikke så "stort" som det engang var...
brumma* Skrevet 13. februar 2007 #18 Skrevet 13. februar 2007 Oversikt over hvilke bøker som er på lista i år? ← Her f.eks finner du Mammutkatalogen.
aimee Skrevet 13. februar 2007 #19 Skrevet 13. februar 2007 og en bok av Haruki Murakami. :lese: ← YES! Er bøkene hans med i Mammutsalget?? Kult! Når starter det forresten? Jeg pleier faktisk å kjøpe... hold deg fast... - julegaver (!) på Mammut
Navnløs Skrevet 13. februar 2007 #20 Skrevet 13. februar 2007 YES! Er bøkene hans med i Mammutsalget?? Kult! Når starter det forresten? Jeg pleier faktisk å kjøpe... hold deg fast... - julegaver (!) på Mammut ← Det starter 5. mars. Og YES! bøkene hans er med. I hvert fall Kafka på stranden. Her er listen over alle bøkene hos Haugenbok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå