Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært singel i over 2 år. Jeg eier ikke så mye selvtillit men går allikevel rundt og mener at det skal nok ordne seg for meg engang. For jeg har veldig lyst på en kjæreste.

I denne singel-perioden jeg har hatt hittil så har jeg "møtt" eller rota med ca 10 stk. Det vil si; Det er enten snakk om one night stand-noen har jeg rota med så dratt på date og noen har jeg bare rota (bare kosing,ingen sex) med og sendt melding med litt.Samtlige har jeg kunne ha tenkt meg å bli bedre kjent med men det har ikke vært et ønske fra deres side.

Nå er det sikkert noen som tenker at dette antallet ikke er så høyt men jeg er veldig sårbar på dette området og lengter veldig etter nærhet og også noe dypere enn det. Men jeg merker den tomhetsfølelsen jeg får (selv om jeg ikke har hadd sex med personen) når den personen ikke tar kontakt eller går ut døra.

Jeg prøver helt fortvilet å overbevise meg selv at kjæreligheten ikke finnes og at jeg burde vite at ting går til helvete uansett men allikevel så er jeg dum nok til å tro at det skal klaffe engang.

Føler meg skikkelig patetisk.

Nå merker jeg også at jeg har begynt å bygge en "vegg" rundt meg. Jeg er redd for å bli kjent med folk for engang så blir jeg avvist uansett tenker jeg.Men allikevel så klarer jeg å lure meg selv alle gangene.

Jeg er dritt lei! Noen som kjenner seg igjen? Noen som har tips å komme med? vet seriøst ikke om jeg ikke klarer å IKKE rote/flørte/kose med de jeg treffer da dette gir meg litt selvtillit og at jeg da får oppleve litt nærhet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10 stk på 2 år syns jeg hørtes mye ut jeg?

Skrevet

10 på 2 år er ikke så mye. Har du tenkt igjennom hvilke type mannfolk du velger deg? kanksje er det en sammenheng om at de er utilgjengelige?

jeg har det på samme måte... nettopp blitt singel og leter ikke etter noen nå, men jeg har alltid så store forventninger, blir utålmodig og gjør alle de klassiske fjortis-feilene.

du sier ikke noe om hvor gammel du er, eller hvor du har møtt disse.

jeg har møtt både flørter, venner og kjærester på nettet og synes det er fint, byen kan være bra, aller best er helt nøytral grunn, kø på rema 1000 :)

ta tiden til hjelp, du finner nok noen, og prøv å ta det mer med ro (nå snakker jeg til både deg og meg selv). la guttene ta det første steget. be dem være ærlige med deg. jeg gjør alltid de, for de som ikke takler at jeg er ærlig vil jeg heller ikke ha. da vet jeg hvor jeg har de. jeg får alltid følelser tidlig og blir lett skuffa, men prøver å huske at det er ikke deres feil... de vet jo ikke at jeg går hjemme og krysser fingrene.

lykke til!

Skrevet

Det er alltid litt skuffende og deprimerende å bli avvist, selv om du kanskje egentlig ikke var så interessert i fyren.. Husker hvordan det var, det var mye analysering, sutring og grining. Men slapp av, du har ikke gått glipp av noe. Jeg trodde alltid at folk jeg møtte kunne være den store kjærligheten, men når tiden går og man ser tilbake, så skjønner man at de egentlig bare var bortkastet tid. Fortvil ikke :klem: Det går bra :) Bare fokuser på deg selv og det andre som foregår i livet ditt, gi fortsatt alle en sjanse, men forsøk å hold igjen på roting/one-night-stands (selv om det er aldri så fristende).. det er noe i det at gutter liker at vi jenter er litt mystiske og vanskelige til tider:)

Skrevet
vet seriøst ikke om jeg ikke klarer å IKKE rote/flørte/kose med de jeg treffer

?

Det er fullt mulig å IKKE rote/flørte/kose med de man treffer. Bare så det er sagt ;)

Skrevet

jeg skjønner akkurat hvordan du har det..prøv heller å finne andre ting og tenke på..finn deg en hobby som du liker og kan bruke mye tid på..og hvis du møter en fyr,så ikke ha noen forhåpninger i det hele tatt..så kanskje du blir positivt overasket..

Skrevet

Tenk over at du sannsynligvis ikke ville vært sammen med hver og en av de mennene/guttene du har møtt - egentlig. At du liker dem, ok, men jeg tror den følelsen av tomhet og avvisning er noe du føler "uansett" fordi du lager deg forventninger og ønsker om at du vil ha et forhold. Forholdet er noe du ønsker deg for din egen del, ikke på grunn av akkurat de mennene du har møtt.

Jeg synes ikke du burde prøve å overbevise deg selv om at kjærligheten ikke finnes, for det gjør den jo absolutt. Men den finnes mellom to mennesker som passer sammen, og som vil gi hverandre mer enn et uforpliktende forhold. Du bør derfor prøve (?) å skille mellom hva de ulike relasjonene dine er - noen blir ikke annet enn noen man har hatt det litt moro med, andre kan man kanskje leve resten av livet sammen med. Prøv å ikke få masse følelser før du har tenkt over om dette er en person du vil satse på, og hvis du synes dette er vanskelig, så la være å rote med gutrter du vet du ikke har noen framtid sammen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...