Gjest shockgirl Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har tenkt meg en tur på biblioteket denne uken, og lurer på om noen har noen gode bøker å anbefale meg? Jeg elsker å lese, og leser det meste. Men er ikke så glad i fantasy.
Luzi Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Har du lest Chocolat av Joanne Harris? den er nydelig! det finnes en film også (med Johnny Depp), men jeg anbefaler boka:)
Merneith Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 A story about Ukrainan tractors. Veldig god, finnes sikkert på norsk også.
aimee Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 "Vindens skygge" MÅ du lese, om du ikke har gjort det enda. Hvis du liker en utfordring burde du gå løs på japanske Hakuri Murikami med "Kafka på stranden". Selv er jeg godt i gang med "Parfymen", som er knallbra. Les boka før du evt ser filmen. "Simon og eiketrærne" fikk jeg av mine leseglade mor, men den har jeg ikke begynt på enda. Den har jeg blitt anbefalt av flere. Så, da har du jo litt å ta tal i!
Karamba Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 "Vindens skygge" MÅ du lese, om du ikke har gjort det enda. ← Skulle akkurat til å anbefale den samme boka. Utrolig bra bok, ja!
Anglofil Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Jane Eyre av Charlotte Brontë og The Remains of the Day av Kazuo Ishiguro. Mvh Yvonne
thapara Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 (endret) . Endret 23. februar 2009 av thapara
Betsy Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 "Vindens skygge" MÅ du lese, om du ikke har gjort det enda.← Signerer den jeg og! Ellers er jo "Drageløperen" fin og lettlest!
Gjest Raptuza Skrevet 30. oktober 2007 #10 Skrevet 30. oktober 2007 Bibelen! Et must for folk som vil lesa ein virkelig klassikar. Ellers anbefaler eg samtidsromanen "Den røde tråden"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå