Susannah Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Har hørt at det går an smakstilsette kaffen selv, ved f.eks. å putte litt kanel/sjokolade i kaffefilteret. (Eller fantaserer jeg nå???) Noen som har prøvd? Helst liker jeg presskannekaffe, går det samme an der på noen måte?
Kvist Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Har prøvd med kanel og kardemomme i filteret... Malt krydder syns jeg ble litt bittert, men grovknuste biter av helt krydder funka bedre. Er en stund siden jeg prøvde nå men mener å huske at det gjorde seg best om jeg hadde i krydderne nesten nederst (altså under kaffen). Vil tro det samme gjelder presskanne.. altså grove krydderbiter. Og passe på å ikke få med smulene, kanelsmuler i kaffen liker i hvertfall ikke jeg. Sjokolade har jeg ikke prøvd, mest fordi jeg syns det høres ut som en dårlig idé sånns maksmessig, men vil ikke det klumpe seg tro? Da hadde jeg heller hatt en sjokoladebit i koppen, eller enda bedre, smeltet den sammen med litt melk, og hatt varm sjokolade oppi kaffen... mmm
Gjest glamourgirl Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg putter en kanelstang i kaffefoppen når kaffen er ferdig Det syns jeg er veldig godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå