Gå til innhold

Jeg som syns dette ble for dumt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_KlaraQ_*
Skrevet

jeg har en far som er en del syk og kommet hjem fra sykhuset.

Og da ble min bestefar syk fikk blodpropp til hjernen som gjorde han uklar osv osv. Midt oppe i dette så skulle kusina mi opr for underlivskreft. Jeg hadde blødninger. Følte at dette gikk så inn på meg,skrev en mld om at xn kunne sende meg mld for å høre åssen det gikk med meg.

Ente med at jeg ringte han å var sint,etter det har jeg ikke hørt fra han eller noe. 14dager siden ca nå.....syns dette er råtten gjordt eller ikke?

20uker på vei....han kom heller ikke til ul. sønnen på 4år vet ikke at han skal bli bror......

Jeg har vært flink og ikke ringt eller sendt mld

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har en far som er en del syk og kommet hjem fra sykhuset.

Og da ble min bestefar syk fikk blodpropp til hjernen som gjorde han uklar osv osv. Midt oppe i dette så skulle kusina mi opr for underlivskreft. Jeg hadde blødninger. Følte at dette gikk så inn på meg,skrev en mld om at xn kunne sende meg mld for å høre åssen det gikk med meg.

Ente med at jeg ringte han å var sint,etter det har jeg ikke hørt fra han eller noe. 14dager siden ca nå.....syns dette er råtten gjordt eller ikke?

20uker på vei....han kom heller ikke til ul. sønnen på 4år vet ikke at han skal bli bror......

Jeg har vært flink og ikke ringt eller sendt mld

Hva syns dere?

Hæ? Du har en sønn på 4 år med denne eksen og nå venter dere barn nr 2 og du sier du har vært flink som ikke "maser" på eksen din?

Var dette oppfattet riktig?

Synes du burde ta kontakt med denne eksen din. Han er jo tross alt faren til barnet du nå bærer! Joda,ganske dårlig gjort at han ikke har tatt kontakt men det får du fortelle han ansikt til ansikt.

Synes du skal bli enda flinkere; ring han og avtal et møte.

Lykke til :)

Gjest Gjest_Sulosi_*
Skrevet

Det var vel han som hadde en sønn på 4 år,.. ikke hun. Og ja, han burde kunne holdt kontakten og "passet" litt på henne,..det er tross alt hans barn hun bærer.

Skrevet

Selvom hele familien din skulle ligge på sykehus har han tross alt ikke noe ansvar for deg i så måte, og jeg synes ikke det er riktig at du skal forvente av han at han skal passe på deg og ta vare på deg. Det må du klare selv, selvom du er gravid med hans barn.

Men han burde absolutt fortelle sønnen sin at han skal bli storebror, og han burde absolutt ha tatt initiativ overfor deg i forhold til hvordan dere skal løse situasjonen med hans barn/deres barn - kommunikasjonen dere i mellom i forhold til samvær etc.

Skrevet

Hvor mange nettsteder har du lagt ut dette på? Foreløpig har jeg registrert 3 steder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...