MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 http://www.guerlain.com/index.asp?page=gba...uillage/&logo=1 Jeg skal kjope denne po nett,men hvor? SN hadde den ikke inne. Noen andre sider? Sa ebay hadde.Men synes ikke noe om ebay...
chanell Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg fikk ikke opp bronsje pudder på denne linken. Har det kommet et nytt type bronsje pudder?
MBelucci Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg fikk ikke opp bronsje pudder på denne linken. Har det kommet et nytt type bronsje pudder? ← Hvis du gar inn pa face,THE OTHER BRONZING PRODUCTS.Oxo star produktet der.virker som et fint pudder...
chanell Skrevet 13. februar 2007 #4 Skrevet 13. februar 2007 Åh, den er fin så den står på ønskelisten min, den skal jeg kjøpe meg snart den som er for brunetter.
Rosenrød Skrevet 13. februar 2007 #5 Skrevet 13. februar 2007 Det er veldig bra, jeg har det i fargen blondes. Anbefales!
Gulphild Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg har begge nyansene, anbefaler Brunettes. Endret 13. februar 2007 av Gulphild
Mary_H Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Den så kjempe fin ut! Ser de har den på ebay ja, hadde kjøpt den der i fra om jeg hadde hatt penger nå. Men dessverre sånn er det ikke!
Gulphild Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Ikke i det hele tatt. Gir bare mer gylden glød.
MBelucci Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 13. februar 2007 Er brunette mye mørkere enn blonde? ← Jeg sjekket disse ut idag.Utrolig fine farger.Ikke sa mye skimmer,so passer meg. Blonde er noen hakk lysere en brunette.Jeg er blond,og litt lys i huden.Men sommeren kommer strax,sa da kan brunette passe meg perfekt sa henne i butikken. Jeg foretrekker den brunette bedre selv.Solpudder skal vare litt morkere.Kjoper denne kanksje til helga.... Fikk jo den Clinique true bronze shimmering tones fra SN.Sa er inegn hast,men likte Terracotta ja.nam,nam
Rosenrød Skrevet 13. februar 2007 #11 Skrevet 13. februar 2007 Kanskje jeg også skal prøve brunette da, siden jeg snart har brukt opp blonde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå