koozejinta Skrevet 12. februar 2007 #1 Del Skrevet 12. februar 2007 Hei!!! Sitter her i litt frustrasjon!! Begynte i en ny jobb på januar, men jobbet litt ved et annet sted i jula. Det trodde jeg da jeg skulle få lønning for nå på februar, og det er jo den 12 i dag!! Men jeg har verken fått lønning fra den gamle jobben el den nye jobben!!! noen som kan vite grunnen til hvorfor!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 12. februar 2007 #2 Del Skrevet 12. februar 2007 Du er helt sikker på at lønningsdag er den 12 i begge bedriftene? Vet at det tidligere var sånn at ansatte i det offenlige fikk lønn utbetat nesten 1,5 mnd etter opptjeningsperiode (sikkert noen i det private som også har det sånn)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, lønningsdah den 12 i begge jobbene, ganske sikker...... irriterende når jeg trenger pengene så!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 12. februar 2007 #4 Del Skrevet 12. februar 2007 PS: det står vel i kontrakten/personalhåndboken hvilken dag det er lønnsutbetaling. Har dine kollegaer fått lønn i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 12. februar 2007 Ja, så etter i den nå og det er den 12 i hver mnd:) så er litt rart.... hatt fri idag, så har ikke hørt med kollegene mine i den nye jobben, men ei fra gamle jobben hadde fått sin lønn lørdag! Kommer det ikke i løpet av morgendagen, må jeg vel høre etter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. februar 2007 #6 Del Skrevet 12. februar 2007 Når mannen jobbet på sykehus så hadde han 2 mnd innestående, dvs at det han tjente i januar kom i slutten av mars. Kan det være slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 12. februar 2007 hm... kanskje, jeg får høre med mine kollegaer imorgen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. februar 2007 #8 Del Skrevet 12. februar 2007 Jeg byttet jobb en gang hvor jeg fikk forskuddsbetalt i den jeg sluttet i, men etterskuddsbetalt i den jeg begynte i. Det kan jo være det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 13. februar 2007 I går kveld sjekket jeg saldo ved å sende sånn sms med SALDO til 04800, der kommer disponibelt beløp og det siste transaksjonene..... igår kveld sto det på de siste transaksjonene at jeg hadde fått lønn den 9/2.....dette var litt over 2000 kr, som kan stemme med det jeg skulle fått for jula i gamle jobben. Men fremdeles ikke fått fra nye jobben, får høre etter da jeg skal på aftenvakt idag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #10 Del Skrevet 14. februar 2007 Trådstarter her:) Herregud, idag har jeg funnet ut hvorfor jeg ikke fikk lønn fra nye jobben min! Rett og slett av lønningskontoret har gjort en feil og slurva litt, og ikke skrevet opp kontonummeret mitt som de har fått fra kontordama på jobben min!!!Er det mulig?! Kontordama på jobben sa hun nesten var flau på deres vegne, de skal ikke gjøre sånne feil!! Ikke nok med det, det var visst umulig for de på lønningskontoret å overføre lønna på kontonummeret mitt nå, så jeg måtte få det på giro, som skulle bli tilsendt i posten. Og da må jeg ta med den på banken og sette inn pengene selv!oh my....... er det mulig sier jeg bare?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilde Skrevet 14. februar 2007 #11 Del Skrevet 14. februar 2007 Godt "ordnet" seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koozejinta Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 15. februar 2007 Jeeeeejjjjj:) idag kom giroen i posten!!endelig lønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå