MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 noen som har provd denne? Jeg har ikke butikken her,so ikke so lett o vite.Tenkte o bestille fra nettet:) http://www.thebodyshop.com/bodyshop/browse...goryId=cat20081
Gjest grønnsåpe Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har prøvd den, og var veldig fornøyd Følte meg veldig ren etterpå
Gjest sitrus Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes den lukter godt, ikke sånn fruktlukt, men mer nøtteaktig, kanskje. Ellers får jeg meg ikke til å bruke penger på saltskrubb som jeg kan lage selv, riktignok litt mindre luksuriøst, med havsalt og olivenolje, men det er gniene meg, da.
Susannah Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Jeg synes den lukter godt, ikke sånn fruktlukt, men mer nøtteaktig, kanskje. Ellers får jeg meg ikke til å bruke penger på saltskrubb som jeg kan lage selv, riktignok litt mindre luksuriøst, med havsalt og olivenolje, men det er gniene meg, da. ← Jeg er litt enig med deg, Sitrus. Er mange gode skrubber man kan lage selv. Men nå var det jo ikke det TS spurte om, da... Uansett, hjemmelaget saltskrubb duger kjempefint, gjerne med en eterisk olje eller urter i! (Nesten) like bra som Bodyshop!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå