nynne Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 noen som har erfarin g med disse øyeskyggene fra chanel? har lyst til å kjøpe singel-skygger fra chanel og teste ut om det er noe jeg kunne like, etter mye skryt herfra. Syntes disse fantes i mange flotte farger, fremfor irelle ombre. Men det er kanskje de sistnevnte som er best elelr? hva er forskjellen, og hvilke bør man velge? (ønsker farger i helt lys, gråbrun og sånn)
MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 titt innom denne... http://www.chanel.com/fb/um.php?la=en-gb&l...hanel/chanel-um jeg har disse fargene.Og jeg er blond,lys brun i huden og bla oyne.Spices ,Influences og Euphoria sa langt:)
Gjest Blanca Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Ombre Essentielle er mine absolutte favoritter. Nydelig, myk konsistens som er lett å legge og fantastiske farger som kan brukes både våt og tørr. De som MBelucci nevner er skrinene med fire skygger i hver. De er også gode, men hardere og ikke så fargesterke som Ombre Essentielle. Irreelle Ombre er mere pudrete og løsere i konsistens enn de to nevnt over. Jeg foretrekker helt klart Ombre Essentielle.
nynne Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 takk for svar begge to! har kikket på de skrinene med 4 skygger i, men vil heller kjøpe enkle og velge mere selv.. heller ha flere liksom;) har Ombre Essentielle mye shimmer i seg? eller kan man bruke de til hverdags også?
Gjest Blanca Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Ombre Essentielle har bra med skimmer, men ikke glitter og jeg synes de er fine til hverdags. Siden du liker grå/brune toner kan jeg anbefale nr. 45 Safari. Det er en nydelig gråbrun tone med et bittelite hint av lilla, en såkalt taupe farge.
MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Ombre Essentielle er mine absolutte favoritter. Nydelig, myk konsistens som er lett å legge og fantastiske farger som kan brukes både våt og tørr. De som MBelucci nevner er skrinene med fire skygger i hver. De er også gode, men hardere og ikke så fargesterke som Ombre Essentielle. Irreelle Ombre er mere pudrete og løsere i konsistens enn de to nevnt over. Jeg foretrekker helt klart Ombre Essentielle. ← Blanca...OMBRE ESSENTIELLE er de mye bedre?Er det litt pudderform?Og holder de like braFikk lyst til o prove disse jeg nu...men,hmm!! Liker de jeg har godt jeg. men ombre essentielle virket super bra...
Gjest Blanca Skrevet 12. februar 2007 #7 Skrevet 12. februar 2007 Blanca...OMBRE ESSENTIELLE er de mye bedre?Er det litt pudderform?Og holder de like braFikk lyst til o prove disse jeg nu...men,hmm!! Liker de jeg har godt jeg. men ombre essentielle virket super bra... ← Ja, jeg synes de er de beste fra Chanel. De er i en kremete pudderform, men absolutt ikke av typen kremskygger som striper seg. De holder kjempebra, og er utrolig enkle å legge pent på.
MBelucci Skrevet 12. februar 2007 #8 Skrevet 12. februar 2007 Ja, jeg synes de er de beste fra Chanel. De er i en kremete pudderform, men absolutt ikke av typen kremskygger som striper seg. De holder kjempebra, og er utrolig enkle å legge pent på. ← Mange farger a velge mellom pa SN ser jeg. enklere a ta med seg de med 4 farger synes da jeg... Thank u:)
nynne Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2007 enklere a ta med seg de med 4 farger synes da jeg... ← ja det er det kanskje, men for min del hadde jeg nok bare brukt 2 eler kanskje 3 av fargene i 4paletten, så det er nok lurer å kjøpe enkle;) synes ikke det er så dyrt heller.. iallefall ikke med 10%avslag på sn og blanca: er bla safari jeg falt for også, ser ut til å være perfekt;) har blå-grønne øyne og er ellers lys. Og supert med kremete konsistens uten ås tripe, liker ikke for "tørre" skygger heller nei..
GoldenGlow Skrevet 12. februar 2007 #10 Skrevet 12. februar 2007 Jeg er mest glad i Irreelle Ombre jeg da! Den er som slike.. legger seg så pent, og ikke for mye skimmer og ikke for matt. Utolig pen! Absolutt min favoritt øyneskygge Denne som heter No. 28 Camelia er en av mine siste kjøp. Elsker den Skal også bestille den som heter No. 29 Gardenia for å bruke den som base. Bare synd det bare ikke er like mange farger som Ombre Essentielle på SN.
Gjest Deception Skrevet 12. februar 2007 #11 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har også den som heter Safari, og er fornøyd med fargen til mine blågrønne øyne. Men det som irriterer litt, er at den støver under påføring (med pensel), slik at jeg kan forestille meg at den ikke er så drøy i bruk. Den har også bittelitt glitter i seg.
chanell Skrevet 13. februar 2007 #13 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har lyst til å kjøpe meg den som heter beige til å bruke som baseskygge, er det noen som har den?Er den fin som base?
nynne Skrevet 13. februar 2007 Forfatter #14 Skrevet 13. februar 2007 jeg tenkte ogs å kjøpe beige som base, synes den virker fin til det. ivory blir iallefall for hvit tror jeg for min del.. kikket på safari IRL idag, og vil ikke påstå at den er grå-grå nei, men brungrå og perfekt etter mitt ønske;)
chanell Skrevet 13. februar 2007 #15 Skrevet 13. februar 2007 Jeg har Ivory, jeg bruker den under øyenbrynene som en highligter. Men skal kjøpe beige å bruke den som base.
Gjest Deception Skrevet 13. februar 2007 #16 Skrevet 13. februar 2007 Safari er jo grå. ← Nei, den er brunlilla. Kald farge.
Gjest itla Skrevet 13. februar 2007 #17 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg liker også Safari veldig godt. Ellers har jeg en som heter Berry - den er lilla/burgunder, da, men også veldig pen til (blå)-grønne øyne. Mest til pent, da. Beige har jeg også lyst på som base, tror jeg skal sende med sambo handleliste når han skal på forretningsreise neste uke. Endret 13. februar 2007 av itla
nynne Skrevet 13. mai 2007 Forfatter #18 Skrevet 13. mai 2007 ville bare nevne at jeg endte opp med chanel essentielle safari + lotus. - begge to akkurat hva jeg var ute etter; safari = gråbru og lotus = fin lys baseskygge uten å være hvit - mer nøytral - men kan også brukes alene dagtid feks. digget disse eskene de ligger i, knallbra speil og så fikk jeg litt luksusfølelse da hver av dem lå innpakket i en liten fløyelspose attpåtil;) men skal være enig i at de muligens kan virke udrøye, da de støver endel ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå