Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har lenge ønsket å farge håret mørkt. er lys blond nå, veldig lys blond.. men det som vokser ut er mørkere. og da blir det lite fint med skillen. derfor har jeg kjøpt couleur experte nr 6.3 golden hazelnut. den skal visst ikke gi oransjsjær. noen som har noen erfaringer eller tips å komme med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hoeres ut som meg noen ganger - har striper/lyst haar, saa faar jeg skille, og tenker at naa har jeg lyst paa en forandring. Har farget haaret med lys brun semipermanent haarfarge flere ganger, og angrer ALLTID i etterkant. Synes alltid haaret blir mye moerkere enn paa pakken, litt blasst og aldri saa fint som paa modellen paa pakningen. Og naar fargen vaskes gradvis ut, saa blir det utrolig graatt og kjedelig. Saa mitt raad er aa heller ta deg en tur til frisoeren og heller be om litt moerkere striper, slik at du ser mer naturlig ut og ikke faar skille. Men om du vet at du kler moerkt haar, saa kan du selvsagt proeve. Haar vokser jo ut igjen!

Skrevet

Enig, mørk farge blir helt forferdelig etter bare noen få vasker om det er dårlig kvalitet. Det kan bli hva som helst; grått, musebrunt, kobberfarget og med diverse stygge skjær... :sur:

Skrevet

Jeg har farget håret mitt brunt mange ganger hjemme, og blitt fornøyd hver gang.

Skrevet

Uten å ha så forferdelig mye erfaring synes jeg det høres litt skummelt ut å farge det såpass mye mørkere fra bleket (?) lys blond. Ville nok heller gått til frisør og fått noen råd eller farge der. Hjemmefarging fungerer best noen nyanser +/-, eller til farger du vet du har hatt og kledd før. Men mulig jeg er pinglete.

Skrevet

Den skal være helt ok å farge bleket hår med pga. gulfargen som er i (,3)

Du vil nok ikke få så mørkt hår som lovet på pakken pga din veldig lyse utgangspunkt, men håret ditt vil ihvertfall ikke bli grønt, som er lett for hvis man farger et bleket hår mørkt.

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Går sikkert bra det :) Får bare håpe det blir fint ! Har sett en del blonde som har farget håret mørkt, og det så liksom.. falskt ut. Ikke så veldig fint. Men man vet jo ikke før man har prøvd !

Skrevet

okei dere- jeg får vel bare prøve. blir der forferdelig må jeg til frisøren, og da har jeg jo bare tapt de 172 kr fargen kostet. så skitt au, eller hva? (uff, gruer meg litt...wææ...)

Skrevet

ser ut som om det blir ganske mørkt..!

Skrevet

Det blir sikkert fint, bare litt uvant med en gang :)

Skrevet (endret)

...

Endret av misshelene
Skrevet

det blei faktisk veldig bra! uvant - ja, men ellers bra. jeg burde ha lagt mer farge akkurat i skillen, for der blei det uheldigvis litt lyst.. men ellers blei det bra. ganske mørkt men egent ganske likt som på pakken.. det fargekittet jeg kjøpte var med sånne striper også, og det gjorde underverker. da ser det litt mer naturlig ut. selv om jeg føler jg har på meg en parykk!! :P:)

Skrevet

Mye bedre å farge håret hos frisøren.... For det første holder fargen seg mye lengre, og den sliter ikke så mye på håret. Fargen man bruker hjemme er mye "giftigere". Pleide alltid å farge håret hjemme før, men etter at jeg har begynt å gjøre det hos frisøren kommer jeg aldri til å gjøre det selv igjen...

Skrevet

hehe hadde jeg hatt penger til frisør så hadde jo ikke det vært noen sak.

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Så lenge du ble fornøyd hjemme, så trenger du jo ikke bruke en liten formue hos frisøren da :) Har aldri farget det hos frisøren jeg, og blir fornøyd hver gang!

Bra det ble fint da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...