Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

finnes det et slikt produkt?

ønsker en olje, krem eller gel som kan fjerne sminke før rens uten å etterlate en hinne på huden. Må også kunne fjerne øyesminke. Tenker ikke på en sånn ren øyesminkefjerner, men en som også kan brukes i ansiktet.

har en kombinert hud, som er mer tørr en fet kanskje.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker nå kun jojoba også som rens og md en gang i uken sånn just in case mens jeg leter etter den perfekte rene og kjemiskfrie rens.

Men regner med at du var på jakt etter et mer produktorientert svar.

Brukte Yves Saint Laurent Pur Instant Foaming Cleanser i mange år og var svært fornøyd med den. Burde kanskje ikke bruke den til øynene men det gikk greit i dusjen. Den har også en svak peelingeffekt som jeg likte godt, den eneste bakdelen var at jeg kunne bli litt tørr noen ganger.

Null hinne og veldig myk og ren hud.

Skrevet (endret)

Tror de fleste store hudpleiemerker har slike? Vet i alle fall at Guinot (som er det merket jeg bruker for tiden) har en alt-i-ett-rens for huden, men jeg er usikker på om den kan brukes for å fjerne øyesminke.

Edit: Leste innlegget ditt en gang til og så at det var et produkt til å fjerne sminke før rens du var ute etter. Rens fjerner jo sminke, så da forstår jeg ikke helt hva du er ute etter...

Endret av Philippa
Skrevet
Tror de fleste store hudpleiemerker har slike? Vet i alle fall at Guinot (som er det merket jeg bruker for tiden) har en alt-i-ett-rens for huden, men jeg er usikker på om den kan brukes for å fjerne øyesminke.

Edit: Leste innlegget ditt en gang til og så at det var et produkt til å fjerne sminke før rens du var ute etter. Rens fjerner jo sminke, så da forstår jeg ikke helt hva du er ute etter...

Hvis den ikke kan brukes på øynene, er det jo ikke en alt i ett-rens, eller?

Gjest Deception
Skrevet

Hva med en renseolje, som for eksempel den fra Decleor?

Skrevet
Hvis den ikke kan brukes på øynene, er det jo ikke en alt i ett-rens, eller?

Jeg skrev at jeg var usikker på om den fjernet øyesminke, men muligheten for det er jo til stede, eller?

Skrevet
Hva med en renseolje, som for eksempel den fra Decleor?

ja feks, hva mer heter den da? er jo en jungel av decleor-produkter... :sjenert:

Leste innlegget ditt en gang til og så at det var et produkt til å fjerne sminke før rens du var ute etter. Rens fjerner jo sminke, så da forstår jeg ikke helt hva du er ute etter...

nei skjønenr at det ikke er lett å forstå.. men bruker en sånn mild peeling som renser huden nemlig. Men ser behovet for noe enkelt som fjerner litt sminke først. Feks til bruk i dusj og sånn;)

Gjest Deception
Skrevet

Decleor har bare en renseolje, så det burde være lett å finne den. Vil tippe, uten å vite, at den heter noe ala Huile démaquillante. Kvalifisert gjetning. ;)

Skrevet

Dior har også en som jeg brukte for en stund siden. Grå, høy flaske, men husker ikke hva de het. Den var helt ok.

Ellers har vel Clarins en del gode alt-i-ett renseprodukter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...