Gå til innhold

Gode duftlys å anbefale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere kjøpt noen duftlys dere kan anbefale ? Og hvor i Oslo/ Akershus er det?

Skrevet

Ikea sine små telys med duft er milde og behaglige

Skrevet

Særlig de hvite.

De blå synes jeg lukter ganske sterkt, så de kjøper jeg ikke mer.

Skrevet

Mine favoritter er fra Diptyque, lukter ikke syntetisk i det hele tatt. Dessverre er de latterlig dyre, men trenger bare brennes en halv time om gangen, og da varer de leenge. I Oslo selges de på Konzept H-P og Shabby så vidt jeg vet.

Skrevet
Særlig de hvite.

De blå synes jeg lukter ganske sterkt, så de kjøper jeg ikke mer.

Jeg kjøper en pakke med hvite , beige og grå sammen jeg. Alle de lukter mildt og godt :)

Skrevet

Synes noen av lysene fra Black Design er gode, blant annet liker jeg godt de som lukter kamille.

Skrevet

Enig, jeg liker godt de som lukter vanilje og de rosa. Og i julen bruker jeg de med juleduft.

Skrevet

L'Occitane og Diptyque sine er gode. Gå for de franske! De er dyre, men brenner jevnt og lenge.

Skrevet

De jeg har hatt fra L'Occitane har brent ned på en-to-tre, men luktet godt så lenge det varte.

Skrevet

Jeg liker Muji sine, særlig de i små metallbokser, samt de med eplelukt fra Kremmerhuset (vet ikke om de har dem lenger). Muji får du forøvrig i Åhlens-butikker her i Oslo.

• 4 år senere...
Skrevet

Noen som har prøvd duftlysene fra Upstairs?

Skrevet

Liker partylite sine duftlys best av alle. De er ikke så sterke i lukta og har mange gode lukter å velge mellom. Yankee candles kommer på en god andreplass :jepp:

Skrevet

Jeg liker de rosa (roser), grønne (eple) og røde (bær (rips?) duftlysene fra IKEA. Kjøper telys-versjonen og brenner et eller to av dem sammen med duftfrie telys. Da blir det en deilig svak duft som på ingen måte er fremtredende.

Jeg synes vaniljeduft eller eple-kanel fort blir for sterkt (og kvalmende) og styrer unna.

Skrevet

Jeg elsker Jo Malone sine lys, kjøper dem alltid når jeg er i London!

Skrevet

Prøv Cordelias hus, de duftelysene som selges der lukter himmelsk :-))

Gjest navnelapp
Skrevet

Heaven scent <3 har masse deilige duftlys! Eg har eit frå Diptyque tent her no, det er 34 Boulevard St. Germain - fantastisk! :rodmer:

Skrevet

St Eval's Inspiritus er min favoritt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...