Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal nå kjøpe nye hudpleieprodukter fra Strawberrynet, og er litt i tvil om hvilket merke jeg skal kjøpe :)

Jeg skal ha øyekrem, booster/aromessence og en aktiv fuktighetskrem.

Hvilket merke har dere best erfaring med?

Valget mitt står mellom Decléor og Dermalogica.

Håper dere har mange synspunkter til meg, slik at valget mitt blir enklere :klappe: Er ikke enkelt dette, synes jeg. Valgets kval osv :ler::ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har brukt hele serien til Dermalogica og var ikke fornøyd. Synes ikke rensene jeg prøvde renset godt nok, og kremene var fete (selv om de ikke skulle være det), og la seg utenpå huden. Har brukt ansiktskrem fra Decleor, en olje til å ha under kremen og øyekrem. Var for så vidt fornøyd, men huden ble litt blank i løpet av dagen. Øyekremen var god.

Nå bruker jeg hele serien til Guinot, og er fornøyd med det (men jeg trodde først jeg var allergisk mot produktene). Kremen er for dehydrert hud (og dermed svært rik), men den trekker godt inn og jeg blir ikke blank. Bruker et fuktserum under. Rens og tonic er jeg også fornøyd med. Øyekremen er litt geleaktig, trekker fort inn i huden og den kan brukes både morgen og kveld.

Endret av Philippa
Skrevet

Jeg tror jeg ville valgt Decleor, har bedre erfaringer med det merket enn Dermalogica. Siden de har mye å velge i synes jeg det er lettere å finne produkter/kombinasjoner av produkter som fungerer for meg. I tillegg reagerer huden min veldig positivt på oljer generelt, men det er ikke alle som gjør så her bør du nesten vite hva som fungerer for deg?

Skrevet

Jeg ville også valgt Decleor.

Dermalogica gjorde ingenting for min hud.

Syns Decleor er mye bedre!

Gjest Deception
Skrevet

Jeg synes Dermalogica-produktene er veldig "basic", dvs dyre for hva du får. Når det er sagt, vender jeg allikevel tilbake til dem, fordi det er safe, ikke fordi det er det beste. Jeg synes Decleor har en del produkter som er kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...