Nathan Skrevet 27. mars 2002 #1 Skrevet 27. mars 2002 Hvordan skal jeg få henne til å forstå at hun er et fantastisk fotoobjekt. Jeg har veldig lyst til å fotografere og filme min kjære samboer slik at hun fremstår som vidunderlig og sensuell. Materialet blir omhyggelig passet på og er kun ment til eget bruk, dersom hun ikke ønsker noe annet. Jeg vet hun ikke ønsker noe annet. Jeg har fått henne til å posere noen ganger og resultatet er etter mitt skjønn fabelaktig. Hun er likevel alltid motvillig og jeg tror ikke jeg gidder å foreslå noe slikt i fremtiden. Det er ikke noe morsomt å "presse" henne. Er det dårlig selvtillit eller blygsel eller begge deler? Hva tror dere? 1
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #2 Skrevet 27. mars 2002 Jeg hadde en gang en kjæreste som hadde det samme ønsket som du har. Da forholdet tok slutt, var vi ikke gode venner lenger. Jeg er glad han ikke sitter med nakenbilder av meg!
Gjest Anonymous Skrevet 27. mars 2002 #3 Skrevet 27. mars 2002 Hei Jeg har alltid vært i mot å bli tatt bilder av naken av kjærester.... har vært redd for at de skulle legge dem ut på nett vise dem til venner ol... Har ikke stolt på dem eller mine føleser for dem.... No er jeg sammboer med den mannen jeg vet jeg kommer til å være med resten av live og jeg vet at jeg kan stole på han.... No er fotoaparatet en av de tingene vi spriter opp sex livet med... Klem fra meg
Nathan Skrevet 27. mars 2002 Forfatter #4 Skrevet 27. mars 2002 takk til anonym 1, og anonym 2, jeg forstår nr#2`s bekymring (som sikert er en klok bekymring), men jeg er i samme situasjon som nr#1 den at man mener å ha funnet den man er glad i og bare ønsker å fremheve det beste hos den! Takk til dere begge, ettersom jeg tenkte at jeg var ganke barnslig. Jeg skrev innlegget på jobben (litt kåt) og ble litt svett da jeg kom hjem (fremdeles litt kåt). Takk til dere begge for hyggelige innspill...
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #5 Skrevet 28. mars 2002 Hei, respekter hennes ønske !!!! hilsen en som både har sittet nakenmodell og blitt tatt bilder av!
Gjest Anonymous Skrevet 28. mars 2002 #6 Skrevet 28. mars 2002 Rett deg etter henne på denne du. Mitt beste råd. Hilsen ei som liker å bli tatt nakenbilder av- og som ikke bryr seg om hvor de havner. 12
Frekkulf Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Nathan skrev (På 27.3.2002 den 12.37): Hvordan skal jeg få henne til å forstå at hun er et fantastisk fotoobjekt. Jeg har veldig lyst til å fotografere og filme min kjære samboer slik at hun fremstår som vidunderlig og sensuell. Materialet blir omhyggelig passet på og er kun ment til eget bruk, dersom hun ikke ønsker noe annet. Jeg vet hun ikke ønsker noe annet. Jeg har fått henne til å posere noen ganger og resultatet er etter mitt skjønn fabelaktig. Hun er likevel alltid motvillig og jeg tror ikke jeg gidder å foreslå noe slikt i fremtiden. Det er ikke noe morsomt å "presse" henne. Er det dårlig selvtillit eller blygsel eller begge deler? Hva tror dere? Mange jenter digger å bli tatt bilder av og filmet når de har sex og er nakne. Andre gjøre ikke. Sånn er der bare. Jeg har en fin samling at jenter som suger den deilige pikken min. Noen har fått en kopi som et minne om de deilige opplevelsen, og andre vil bare jeg skal ha den.
Gjest Paramount Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Foto og film er spennende. Mest akkurat når du holder på. Bruk det der og da. Slett alt senest dagen etter. Det er ingen ting å ta vare på. Til det har du hukommelsen. Den er privat.
Gjest Alterego666 Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Hva med å foreslå å ta bilder, se på dem sammen og så slette dem med én gang etterpå? Eventuelt la henne ha kontroll på minnekortene? Min partner og jeg tar en del bilder av fetisjlek og legger de anonymisert ut på et nettsamfunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå