Mischa Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg synes det er vanskelig å finne øyeskygger jeg blir fornøyd med.. har veldig mange, men er ingen som ser fine ut på meg. Øynene mine er ganske mørke, grå/blå/grønne.. udefinert farge Er det noen som kan anbefale noen fine? Gjerne link
Rexina Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Slettet Endret 12. februar 2007 av Rexina
Rexina Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Hva med bare litt skimmer.. I pastellfarger. Det liker jeg godt. Bruker mest sølv, lys grønn og barkbrun med skimmer, men den tar jeg bare på så det så vidt synes for en sotet effekt. Men jeg er blond i håret da, så jeg kan ikke ha så sterke farger, det ser bare horete ut på meg.
Mischa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Jo jeg føler bare at huden ser fet ut om det bare er litt shimmer, men skal teste ut fargene.. sølv og grå bruker jeg en del fra før, eneste er at jeg syns det blir litt for blått mot øynene mine..
Gjest Deception Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Hva med kalde farger i brunlilla eller plomme? Det framhever i hvertfall det grønne i øynene mine, som har litt samme farge som du beskriver. Men til daglig (hvis jeg bruker øyeskygge), bruker jeg helst bare en beige med skimmer. Make Up Stores "muffin" er super til sistnevnte bruk.
tekopp Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Det kommer vel an på hvilken farge i øynene dine du vil framheve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå