Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har bursdag i mars, og jeg trenger hjelp til å finne bursdagsgave... :)

Til jul fikk han en weekend på Rondane Spa og Høyfjellshotell av meg :D så da dro vi på tur og gikk på ski, spiste god mat, fikk spa-massasje og koste oss. Jeg har lyst til å gi en opplevelse til bursdagen også. mye morsommere det. Billetter til et eller annet... Konsert, show, en helg på et eller annet. Alle forslag mottas med takk!!! PS vi bor rett utenfor Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte å gi min kjære en weekendtur til Bergen med innlagt Ylvis-show.

Samtidig så skal jeg vise ham litt av byen - dra på mine gamle nostalgi-plasser fra da jeg studerte der. Kanskje en tur på akvariet + fløyen eller ulriken.

Skrevet

Om du har en hel helg så er det massevis av billige weekendturer til london og paris! Ikke dumt å ta det fra torsdag til søndag eller fredag til mandag da, for å få litt mer tid... I både london og paris skjer det jo alltid noe, let på nettet etter noe som kunne være moro utifra hans interesser, liker han rock finner du en rockekonsert som er den helgen dere skal reise, liker han fotball drar du til hjemmestadionen til favorittlaget osv....

Det er så mange muligheter at det er nesten umulig å foreslå noe konkret uten å kjenne fyren, men du kjenner ham jo, så du klarer helt sikkert å finne noe som passer i en av disse byene hvertfall! Er utrolig hva det gjør for forholdet også å komme seg ut av landet litt av og til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...