Philippa Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har kjøpt en fuktighetsmaske fra Guinot (Masque essentiel nutrition confort). På tuben står det at den skal brukes etter rens, og tørkes av med "tissues" før man tar på lotion. Har påført den på tørr hud og tørket bort med bomull, men er usikker på om den skal påføres tørr hud, og den er umulig å fjerne. Ligger igjen et lite lag på huden. Hvordan skal den brukes?
Nemesis Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Når jeg bruker fuktighetsmaske så tar jeg jo bare å renser ansiktet, og bruker toner så slenger jeg på maska. Bruker maska om kvelden, fordi da jeg tørker av restene i ansiktet så er det jo på en måte litt kliss igjen. Da tar jeg bare og smører med litt med ansiktkrem og lar det være med det. Så tar jeg kveld!
Lola83 Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg skyller alltid av med varmt vann selv om det står at man skal tørke bort restene med bomull e.l. Synes personlig det er unødvendig og gå rundt med kliss i ansiktet, selv når jeg bare skal sove.. Men kan dog sikkert fungere fint om man plages av veldig tørr hud.
Philippa Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2007 Jeg får den ikke bort selv med vann... Den legger igjen et "vannavstøtende" lag i ansiktet. For å fjerne den har jeg brukt rensemelk og tonic, men selv da er det fortsatt litt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå