Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Hei for å gjøre en lang historie kort: min samboer snakker så mye i telefonen med ei felles bekjent av oss at det snart er irriterende, eller det er fryktelig irriterende...... hun dama har kjærlighetsproblemer og bruker min samboer som psykolog og rådgiver for å si det sånn. hun kan snakke om den typen i en time nesten hver dag til min samboer de siste månedene, og jeg fatter ikke hvordan min type orker å høre på henne, men han sier at han synes det er fascinerende.... hun er faktisk ganske pen også, og frykter at min samboer vil finne henne mere og mere spennende, er nok litt sjalu ja. Jeg og samboer har litt problemer også, og det hjelper ikke meg noe å høre han i telefonen hele tiden med henne å diskutere hennes kjærlighetsliv..... Hva hadde dere gjort? MÅ FÅ noen gode ideer til hva å gjøre eller si......
Gjest ukjent Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Vær klar å tydelig....... Det er ikke din sambo som har voldt dette kvinnemennesket sorg å smerte, så det er ikke hans ansvar å rydde opp. Si at du føler deg veldig ukomfortabel med at han har tatt på seg jobben som sjelesørger. Hvis de ikke har vært så nære venner før kan ikke jeg se at det skal være noen god grunn for at de trenger å bruke så mye tid på hverandre nå. Hvis han mener at det er en god grunn for dette bør du be om å få den og det snarest. Har hørt om slike tilfeller som dette før og noen av dem har ført til at utroskaps statestikken har økt betraktelig.
la Flaca Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg tror også jeg hadde vært skeptisk, særlig siden det først er når hun får problemer med typen at hun og samboeren din "finner hverandre". Jeg har også et spesielt forhold til bestekompisen til mannen min, og såvidt jeg vet er det ingen han forteller så åpenhjertig om kjærlighetslivet sitt som til meg. Men en time hver dag i flere måneder? Da hadde mannen min begynt å lure, og han er ikke sjalu av seg heller. Og er det ting i forholdet man har problemer med å takle (så lenge det ikke er direkte urimelig) så bør det tas hensyn til. Ergo bør du fortelle samboeren din at du ikke er komfortabel med venninne-kosemose-forholdet han har til denne dama, og be pent om han kanskje kan begrense seg litt? Fordi du syns det er vanskelig rett og slett, ikke fordi han gjør noe galt i den forstand. Lykke til! Husk at det aller beste er å være dønn ærlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå