Victori@ Skrevet 12. februar 2007 #1 Skrevet 12. februar 2007 Jeg vurderer å ordne rallykjøring i morgengave til min kjære. Men hvor i all verden kan jeg få ordnet det? Hadde vært litt ekstra moro med noen kjente rally kjørere, men det er kanskje vanskelig å få til??
Gjest Gjesta Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Har tenkt tanken selv og har snublet over denne nettsida. Ikke kjente førere tror jeg, men kan jo bli en morsom tur likevel. http://rallysport.no/
Brura2007 Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hm, det var en god idè. Men jeg har tenkt på noe annet (kan jeg slenge meg på her!?) Hva med jagerfly...? Noen som har peiling...? Det er hans største drøm
Gjest Fruktfat Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 Jeg vurderer å ordne rallykjøring i morgengave til min kjære. Men hvor i all verden kan jeg få ordnet det? Hadde vært litt ekstra moro med noen kjente rally kjørere, men det er kanskje vanskelig å få til?? ← prøv å få tak i f.eks thomas schie (?), tord linnerud, mads østberg (eller faren hans), og hør direkte med dem. antakelig må det gjøres på bane eller etter et rally, og det er ikke sikkert de vil, men det går an å høre jan erik larsen (autofil) kjørte med thomas schie i et program av autofil ihvertfall. mener også at det kan være mulighet for å sitte på under bakkeløp.
sneipen Skrevet 13. februar 2007 #6 Skrevet 13. februar 2007 Aner ikke hvor du får ordnet det, men det var en utrolig bra morgengave!! Kanskje flere brudgommer som får en slik overraskelse!! Jeg vet han kunne tenkt seg det, han har sagt det flere ganger. (sorry at jeg ikke kan hjelpe, men bare tenker på å stjele idèen din)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå