Gjest Gjesten Skrevet 20. februar 2003 #1 Skrevet 20. februar 2003 Kan noen fortelle meg hva "pretensiøs" betyr?? Jeg hører det overalt men aner ikke hva det innebærer!
Gjest Zalomine Skrevet 20. februar 2003 #2 Skrevet 20. februar 2003 pretensiøs: fordringsfull; innbilsk; krevende; ubeskjeden (sitat fra ordboka mi) Jeg vil ellers anbefale deg http://www.dokpro.uio.no/ordboksoek.html der du kan finne betydningen av ord du lurer på, selv om du ikke skulle ha ei ordbok i umiddelbar nærhet, slik jeg har
ivanka Skrevet 21. februar 2003 #3 Skrevet 21. februar 2003 Kan noen fortelle meg hva "pretensiøs" betyr?? Jeg hører det overalt men aner ikke hva det innebærer! Deler av innlegget fjernet med ønske om fred og ro nå. Tusenfryd - moderator
Mathias Skrevet 21. februar 2003 #4 Skrevet 21. februar 2003 å herregud!! Og folk tror det ville vært færre kriger med flere kvinner i lederposisjoner?....
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #5 Skrevet 21. februar 2003 Hvorfor svarer ikke du... Dermed fjerner vi siteringen også. Kan vi være snille med hverandre nå? Tusenfryd - moderator
Gjest Zalomine Skrevet 21. februar 2003 #8 Skrevet 21. februar 2003 Det var tett før jeg etterlyste litt rydding her, men du kom meg i forkjøpte tusenfryd. flott
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå