Gå til innhold

plagende slim/klumper hele tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

i en god perioden nå har jeg blitt svært plagte med et problem. det føles ut som jeg har slim i halsen, men når jeg hoster det opp er det faktisk hele klumper som løsner og disse er brune og rimelig store til å komme derfra.

problemet er det t dette sitter fast i halsen og vil til tider hverken opp eller ned og det ende rmed ta jeg hoster til jeg blir grønn i trynet, og får huepine. det er så ille at jeg til tider ikke vil svelge for å få det opp. jeg brekker meg og det er egentlig ganske så ekkelt. når det står på som værst virker det som om det jeg svelger av spytt ikke går helt ned men setter seg fast. av og til kjennes det også ut som jeg må virkelig bøye hele drøvern og hente det opp det gjør ganske så vondt ja...

veldig ubehagelig, ja og plagsomt....det skjer oftest daglig. har bestilt legetime, men ikke før om 3 uker fikk jeg time.

noen som vet hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men det kan jo være en infeksjon. Har du prøvd slimløsende hostesaft? Hvis du er skikkelig plaget av dette, og lurer på om det kan være noe "alvorlig", kan du be om å få en hastetime hos legen.

Skrevet

prøvd hostesaft, prøvd bronkyl. det hadde sin virkning i en liten tid, men nå funker ikke det lenger heller.. neida jeg klarer å overleve inntil legetimen, men ja plagsomt!

Skrevet

prøvd hostesaft, prøvd bronkyl. det hadde sin virkning i en liten tid, men nå funker ikke det lenger heller.. neida jeg klarer å overleve inntil legetimen, men ja plagsomt!

Skrevet

Jeg har det akkurat som deg pga en lunge som ikke er helt 100%. Kan anbefale deg Rinexin, det hjelper veldig bra. Det får du på resept hos legen, kan hende de kan skrive det ut til deg allerede, hvis du får pratet på telefon med legen.

Skrevet

Bisolvon kan kjøpes på apoteket...Både tabletter og flytende. Løsner på slimet så det blir lettere å hoste opp evnt få det ut andre luft veier... :kgblunk: Den har hjulpet meg i mang en gørr forkjølelse!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...