treningsjenta Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 okey pus elsker vann! han skal helst oppi badekaret når vi dusjer, oppi vasken når vannet står på,og under kranene og toalettet skylles ned. han går gjerne i badekaret når det er fylt med vann, og han vasker seg gjerne.. han kan vi shamponere inn ja:) en ordentlig badeand! MEN, lekene hans de går rett i vannskåla hans!! han tar de med seg og legger dem oppi vannskåla!!! hva i all verden er dette? tror han at de må bades også???
Gjest Eir Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Forstår det slik at han er en kattunge, så det er nok bare en form for lek. Når de er små (og noen fortsetter i voksen alder også...) kan alt lekes med. Siden han liker vann kan det være han liker å se på at de dupper rundt i skåla, eller noe sånt. Å plukke ting opp av vannet igjen ligger også i kattens instinkter, og er trening på å fiske.
Gjest Elfrida Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Katten min legger også leker i vannskåla, og hun er fem år gammel. Aner ikke hvorfor.
Nelle Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Enig - dette er kjempesøtt. *se for seg den lille pusen som legger lekene sine i vannskåla*
Gjest Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 (endret) Må bare legge til at det er ikke søtt når katten legger dorullen i vannskåla si Endret 13. februar 2007 av Gjest
Trampe Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Må bare legge til at det er ikke søtt når katten legger dorullen i vannskåla si ← ...eller lekene i doskåla...
Bobeline Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Katten vår legger våtfôret sitt i vannskålen, så fisker hun det opp igjen og rister maten til saus og vann er vekk. Fører ofte til at gulvet må vaskes etterpå...
Gjest Bøllefrøet Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Katten vår legger våtfôret sitt i vannskålen, så fisker hun det opp igjen og rister maten til saus og vann er vekk. Fører ofte til at gulvet må vaskes etterpå... ← Kresen pus eller?
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Utrolig koselig pus! En sånn vil jeg også ha
Lourdes Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Så søtt! Men jeg skjønner godt frustrasjonen til eierne da. Litt off topic: Pusen min vil bare ligge som en lue/pannebånd rundt hodet mitt om natten og helst slik at vi ligger kinn mot kinn. Fører til at jeg våkner med ganske stiv nakke, men det er så vanskelig å avvise han...
Gjest Silmarill Skrevet 19. februar 2007 #13 Skrevet 19. februar 2007 Den ene voksne hannkatten vår legger lekene sine i kattekassa, vannskåla, matskåla eller en av skoene våres Den andre hannkatten vår kommer alltid løpende enten på kjøkkenet eller badet når vi holder på med vann og skal være med (på kjøkkenet får han alltid et eget glass vann, mens jeg styrer med ting ) Jentepusen mjauer "hyler" høyt når jeg synger (høyt/lyst) eller plystrer (høyt/lyst)en bestemt Frank Sinatra låt og ruller seg litt rundt og holder meg fast med labbene sine i hodet mitt (uten klørne) - hun biter meg lett i haka også da
Gjest Tessmira Skrevet 19. februar 2007 #14 Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hehe, så utrolig søtt. Katta vår la lekemusa si oppi matskåla en gang, så jo litt komisk ut da, tror jeg gikk rundt her å gliste resten av dagen Endret 19. februar 2007 av Tessmira
Gjest beekeeper Skrevet 19. februar 2007 #15 Skrevet 19. februar 2007 ...eller lekene i doskåla... ← Eller dorullen i doskåla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå