Mini_me Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Jeg er temmelig håpløs.. Er det noen som vet om det er vanskelig å sy liftgardiner selv? Jeg har kjøpt et lekkert stoff som jeg skulle fått sydd liftgardiner til 2 vinduer på 75X75 i trappa... Finnes det noen nettsider hvor dette er forklart i tilfellet? Hvor kjøper jeg oppheng/stenger?
Fanta Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 (endret) Henger meg på her for, dette lurer jeg også på... Endret 12. februar 2007 av Fanta
Gjest itla Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Jeg har kjøpt et eget sett for å sy liftgardiner på Åhlens (tror jeg det var), med oppheng, heisemekanisme og bruksanvisning (stoff kjøpes ved siden av). Jeg synes det var veldig lett, men jeg har også sydd mye tidligere. Ellers går det fint an å sy dem fra scratch (jeg har gjort det også), men jeg har ingen linker til oppskrift, dessverre. Jeg har funnet fremgangsmåten i et gammelt interiørblad. Mulig man kan få kjøpt beskrivelse i sybutikker etc.
Pusine Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 På www.ifi.no finn du ei oppskrift på liftgardin, med bilder. Legg ved linken: http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Tr...legant_lift.htm Lykke til !
Mini_me Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2007 Takk, jeg får prøve... *skeptisk* :smile:
Gjest Minimi Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 De selger også "sjelett" på butikker som hansen og dysvik og interiørland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå