Metis Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Ja, jeg vet det er skrevet side opp og side ned om dette merke, men vil si til mitt forsvar at jeg har sett i tidligere tråder, men ikke funnet svar på akkurat det jeg lurer på. Derfor ny tråd.... Jeg har akkurat gått til anskaffelse av facial lotion fra MD, men er redd dette ikke er nok til å få bukt med kvisene jeg svææært ofte får på haken. Har vært å sett på skinstore.com og lurer på om jeg heller skulle ha kjøpt Glycare lotionen fra MD? Hvis jeg ikke gjør det, så lurer jeg på om det kan være et alternativ å kjøpe den acne-geleen de har? Noen andre forslag? Er selvsagt redd for at produktene skal bli for sterke også, og slik sett forverre problemene mine. Men jeg er så lei disse kvisene, da! Lurer også på om dere som bruker diverse serum fra MD, også bruker solfaktorbeskyttelse? Er dette helt nøvendig? Puuuh, masser av frågor......
Metis Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. februar 2007 Til informasjon så har jeg tørr overhud, og fet underhud!
Gjest sitrus Skrevet 11. februar 2007 #3 Skrevet 11. februar 2007 Angående solfaktor vil jeg tro det er unødvendig i vinter-Norge med mindre man jobber utendørs i solskinn. Men jeg ville nok brukt beskyttelse mot sola når det nærmer seg påske, vår og sommer, så lenge du bruker produkter som er fotosensitiviserende (oj, det ble langt og rart).
Gjest Tanita Skrevet 11. februar 2007 #4 Skrevet 11. februar 2007 Jeg vil anbefale deg å kjøpe facial cleanser også.
Metis Skrevet 11. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2007 Jeg bruker spesial cleansing gel fra dermalogica for øyeblikket, så jeg anser den som bra nok frem til den er oppbrukt. Når den omsider blir tom, tenker jeg at jeg går til anskaffelse av facial cleanser fra MD. Av fukt bruker SSC fra Dermalogica.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå