Gå til innhold

Er han ikke forelsket mer?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest100

Jeg trenger noen gode råd. Jeg har vært sammen med en kjempegutt i litt over 4 mnd. Vi har hatt det veldig bra, og vært kjempeforelsket begge to. For et par uker siden begynte jeg å syns at noe ikke var helt som det skulle. Han er negativ når jeg foreslår at vi skal gjøre noe, og jeg vi har bare vært sammen rundt 1 gang i uken. Jeg er så lei meg, det virker som han ikke vil tilbringe tid sammen med meg. Men, de gangene vi er sammen har vi det kjempefint og morsomt.

Han trekker seg unna og jeg er redd for å miste han. Den siste uken har han heller ikke tatt så mye kontakt. Hva skal jeg gjøre for å få han tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La ham få puset litt, gjør helt klart at du venter at han skal ta kontakt med deg. Å kvele et forhold er ingen kunst - å få det til å vokse og gro er vanskeligere.

Vi jenter kan da også legge veldig mye greier i alt, overtolke det meste og analysere absolutt alt i hjel. Vi burde ta det litt roligere.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo også spørre ham.. Jeg hadde det vondt jeg, i slutten av et forhold, visste liksom ikke hvorfor.. Savnet ham. Selv om vi var sammen.

så tok jeg det opp, han følte ikke det samme lenger. Når jeg fikk vite det, tenkte jeg at -det burde jeg ha skjønt! Men når man er midt oppi det er det ofte vanskelig å se det som det er.

Sier IKKE at han ikke er forelsket i deg mer! (Gutten jeg skriver om angret måneden etter og er fortsatt forelsket i meg, etter over et år hihi...) Men noen gutter har tendens til å være feige, og bare trekke seg unna hvis det er noe som plager dem.

Men såklart- pusterom er viktig. Finn på no gøy med jentene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest100

Ja, det var egentlig to veldig gode råd. Tror jeg bør la han få litt pusterom, men på den andre siden skjønner jeg egentlig ingenting. I løpet av de 3 siste ukene har vi ikke sett hverandre mange dagene, og de siste dagene har han heller ikke tatt noe særlig kontakt. Det er helt klart at han ikke vil tilbringe noe tid sammen med meg. Men, han er veldig oppmerksom de dagene vi har vært sammen, og vi koser og kysser og har det veldig koselig. Vet ikke om jeg gjør ting verre ved å spørre han...eller kanskje jeg er redd for svaret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Kjip følelse...!!

Du kan jo gi det litt tid, gi "pusterom-rådet" et forsøk.

Men kanskje ikke for lenge, ihvertfall ikke hvis det ikke blir noen forandring..

Da bør du nok ta en prat med ham. Siden du har kjent ham så lenge, (atså -ikke bare noen uker) har han blitt såpass kjent med deg at han ikke "mister lysten" fordi du vil prate seriøst.

Men selvfølgelig kan utfallet likevel bli negativt, men da er det jo bedre å vite det, enn å gå i uvitenhet og være nedfor..

Husker før jeg skulle snakke med han jeg var sammen.. Var så redd! Tenkte liksom.. OK- nå blir det enten slutt, ellers blir det bedre. Men uansett hva utfallet blir, mener jeg at det er bedre etterpå!!

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Tusenfryd, la han få puste litt...En gang i uken er vel litt lite, men kan hende han syns det er mye...?Ikke misforstå det jeg sier her, men hva med å la han smake "egen medisin"? Prøv noen dager å ikke foreslå ting, hold deg litt unna...Så kanskje han innser hvor kjedelig han har det uten deg.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest100

Magefølelsen stemte...han hadde ikke noen følelser mer. Sa han ikke skjønte noe av det selv, og at han aldri hadde vært så forelsket i noen som han hadde vært i meg. Men, forelsket-følelsen ble borte, og han følte at det ikke var noen gnist igjen. Så nå vil han ikke være sammen med meg mer...og jeg er verdens ulykkeligste jente:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du ga vel ALT for FORT tenker jeg, den vanlige feilen mange kvinner gjør.

Synd det ikke fortsatte å fungere for dere, men du fortjener jo tross alt en mann som elsker deg, ikke sant. Så sørg ikke over noe som ikke er verdt det............................Husk det. :enig:

Neste gang gir du litt etter litt, sakte men sikkert. Forvent deg MYE fra kjæresten din. Ikke nøy deg med noe mindre. Du fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(:(:(

Nå syns jeg synd på deg, jeg hadde det akkurat som du!! Og etterpå skjønte jeg liksom at den dårlige magefølelsen ikke var der uten grunn.. (Det er nok ofte sånn..)

Men du, det blir jo bedre igjen!! Trenger bare tid og masse tårer...

Lykke til :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg - det var trist. :cry:

Men det var godt - tross alt - at dette ble oppklart. For nå kan du bruke litt tid med å ha kjærlighetssorg, og så kommer du deg videre. For man gjør det skjønner du, selv om det ikke kjennes sånn ut nå. :-?

Og senere, når du møter han som blir mannen i ditt liv, så vil forelskelse også gå over, men da blir det erstattet av andre følelser, dypere og bedre. Det er ingen som er forelsket resten av libet. Men det skal være noe der når den går over.

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...