Gjest Keycha Skrevet 11. februar 2007 #1 Skrevet 11. februar 2007 Er det jeg som er rar eller er det flere her inne som blir helt gærne når de går inn på en makeup store butikk? Synes sminken der er så fantastisk god og det finnes jo i alle slags mulig farger. Vet noen om det finnes en make-up store nettbutikk rett og slett?
Lola83 Skrevet 12. februar 2007 #2 Skrevet 12. februar 2007 Ja ! Make up store er GENIALT ! Digger øyenskyggene de har, de er jo så drøye, så noen av de kommer jeg til og ha evig Men alt er faktisk bra der.. Om de har nettsted vet jeg ikke, tror ikke det.. Løsglitteret de har er også en slager
Gjest Keycha Skrevet 12. februar 2007 #3 Skrevet 12. februar 2007 Helt enig... Synd de ikke har nettbutikk. Da hadde jeg seriøst vært blakk hele tiden
Gjest Pia 30.08.08 Skrevet 12. februar 2007 #4 Skrevet 12. februar 2007 Hvor ligger disse butikkene da? Hører alle skryter dem opp i skyene, men jeg aner ikke hvor de befinner seg ??????
Gjest Deception Skrevet 12. februar 2007 #5 Skrevet 12. februar 2007 I Norge ligger det vel butikker i Oslo, Bergen, Stavanger og muligens Trondheim. Jeg er også superfornøyd med Make Up Store. Prisene er supre, og kvaliteten er kjempebra. Jeg har flere skygger, en kajal, pensel, pudder, rouge, foundation og lipgloss derfra, og en stor sminkemappe. Skygger, pudder og kajal er jeg superfornøyd med, men foundationen er for matt og for dekkende, synes jeg, og lipglossen (den i tube) gir litt lite farge, men er ikke klissete.
Gjest Keycha Skrevet 12. februar 2007 #6 Skrevet 12. februar 2007 Den foundationen som jeg hadde var knall.. Men det var bare en sånn skimmer lignende sak som man skulle ha utenpå en vanlig foundation for å gi litt ekstra glød. Jeg har også mange øyenskygger og alt mulig slags dill-dall og må si at den sminken de har på make up store er den beste i verden. Kunne gjerne tenkt meg å jobbet i en sånn butikk.. Det hadde vært drømmen det
Rosenrød Skrevet 13. februar 2007 #7 Skrevet 13. februar 2007 Makeup store er knall! Elsker øyenskyggene deres!
ehv61 Skrevet 13. februar 2007 #8 Skrevet 13. februar 2007 Makeup store er bare fantastisk. De har jo så mye lekkert.ikke rart folk går amokk i deres butikker.Jeg pleier å gå inn på makeupstore.se og finne det jeg vil ha der,så ringer jeg til butkken i Stavanger og sier hva jeg vil ha.Et pr dager etter har jeg super sminke i postkassa.Begjynner å synes de vanlige merkene man får i parfymerier,er litt kjedelige. Noen enig?
Gjest Keycha Skrevet 13. februar 2007 #9 Skrevet 13. februar 2007 Går det an? Å ringe å bestille fra make up store? Jeg skal heldigvis til Bergen neste helg.. Da skal jeg kose meg der inne
Gjest Gjest_Hei_* Skrevet 23. januar 2008 #12 Skrevet 23. januar 2008 Heizann! vi er visst flere som digger den butikken! Det neste jeg skal kjøpe der er glitter øyenskygge, den er helt utrolig glam og hot! Er det noen som har kjøpt den? Hvilken farge og til hvilken anledning bruker dere den? Matcher dere med antrekket eller?
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2008 #13 Skrevet 23. januar 2008 Jeg har vært å sett på øyenskyggene på make-up store, men jeg synes de så ut som om de var veldig mye glitter i de øyenskyggene? Er øyenskyggepenslene gode?
Gjest Gjest Skrevet 24. januar 2008 #14 Skrevet 24. januar 2008 Jeg har vært å sett på øyenskyggene på make-up store, men jeg synes de så ut som om de var veldig mye glitter i de øyenskyggene? Er øyenskyggepenslene gode? Hei! Ja, det er en masse glitter i de øyenskyggene, men er ikke det litt kult da, kanskje på fest eller no...? =)
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2009 #15 Skrevet 15. september 2009 Hvor ligger disse butikkene da? Hører alle skryter dem opp i skyene, men jeg aner ikke hvor de befinner seg ?????? I Tromsø har vi også makeupstore
Sheherasade Skrevet 20. september 2009 #16 Skrevet 20. september 2009 Har hørt mye om butikken. Men... er produktkene virkelig SÅ mye bedre enn andre vanlige merker? Og man får jo alle slags farger i andre merker også??? Synes det høres litt "hypa" ut. Litt skeptisk. Noen som vil overbevise meg???
Rosenrød Skrevet 20. september 2009 #17 Skrevet 20. september 2009 Butikken i Stavanger er der ikke lenger..... :-(
Gjest Gjest Skrevet 20. september 2009 #18 Skrevet 20. september 2009 Har hørt mye om butikken. Men... er produktkene virkelig SÅ mye bedre enn andre vanlige merker? Og man får jo alle slags farger i andre merker også??? Synes det høres litt "hypa" ut. Litt skeptisk. Noen som vil overbevise meg??? jeg kjøper foundations der og har litt mineralsminke over(også kjøpr der)... får masse skryt hele tiden om at jeg har så fin glød i huden og at den ser ren og naturlig ut! ikke dårlig når jeg egentlig har masse sminke på ,he he...
Kiyo Skrevet 20. september 2009 #19 Skrevet 20. september 2009 Er fornøyd med sminken jeg har fra makeup store bortsett fra en leppestift i fargen Black Orchid >.< Fargen blir ujevn. Ellers er det greit utvalg og grei kvalitet.
Filur Skrevet 20. september 2009 #20 Skrevet 20. september 2009 Jeg bruker kun id som foundation og concealer osv. Kjøpte et pudder fra makeup store, men jeg synes ikke noe kan slå id. Jeg kjøper derimot øyenskygger, koster og applikatorer på makeup store. De har så mange fine farger, de er lette å legge, sitter godt gjennom hele kvelden, og er veldig drøye. Me like..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå